וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאגון צפוי לפתוח, זהבי וסבוריט יחזרו. רפואה תרגל שלושה בלמים

קראנקה מתכנן לחזור להרכב חזק מול סכנין (שבת, 17:30, ספורט4), איליה אמור להמתין על הספסל. פוליץ' עשוי לפתוח ב-11 של האורחת

מחזור 21הסתיים04/02/2023
מכבי תל אביב
  • זהבי (53)
1:1
  • (13) מלמד
בני סכנין
תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב

הזר החדש של מכבי תל אביב רארש איליה אמור להתלבש מחר ולהמתין לבכורה בקבוצה מהספסל. איליה ערך אתמול את האימון הראשון שלו במכבי תל אביב והציג יכולת מרשימה, בעיקר בכל מה שקשור ליכולת ההבקעה. המאמן אייטור קראנקה מתכנן מספר שינויים ביחס להרכב שפתח מול מכבי פתח תקוה שלשום בגביע המדינה. דניאל פרץ יחזור אל בין הקורות, אנדרה ז'ראלדש ישוב להרכב ואנריק סבוריט יפתח אחרי שריצה עונש הרחקה מהדרבי. ביציע יישבו בין היתר שחר פיבן שהצטיין רק לפני שבועיים מול מכבי חיפה, ודן ביטון שקיבל הזדמנות במשחק הגביע באמצע השבוע אבל לא הרשים מספיק את קראנקה.

בקישור אמורים לפתוח דן גלזר ופארפה גיאגון. האחרון נעדר מהסגל שלשום בגלל פציעה קלה, אך אתמול כבר התאמן כרגיל ונראה שיפתח. בהתקפה יחזור ערן זהבי להרכב אחרי שנח על הספסל לאורך כל משחק הגביע. במכבי תל אביב קונים בוודאי את התוצאה שהשיגו מול בני סכנין בגביע המדינה במשחק שהיה האחרון של ולאדן איביץ' כמאמן הקבוצה.

רארש איליה, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
ימתין לבכורה מהספסל. רארש איליה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

בני סכנין

קובי רפואה תרגל מערך של שלושה בלמים כאשר אנטה פוליץ' צפוי להיכנס להרכב. מי שיירד לספסל הוא החלוץ דור חוגי. בני סכנין מקווה מאוד לחזור עם נקודות שישאירו אותם במאבק על הכניסה לפלייאוף העליון ולא יותירו אותם קרוב למאבקי ההישרדות

"אנחנו שמחים שצברנו במשחק האחרון שלוש נקודות בדוחא וצריך להודות לקהל שלנו שהרבה בזכותו הצלחנו לנצח", אמר השוער גד עמוס. "עכשיו יש לנו משחק חוץ קשה מאוד, אנחנו צריכים את הקהל איתנו, אנחנו עובדים קשה ונחושים להביא נקודות. אני מאמין שנעשה את זה". גם המאמן קובי רפואה דיבר לקראת המשחק. "אנחנו נכנסים לתקופה של שלושה משחקים בשבוע, עשינו את כל ההכנות שאנחנו צריכים לעשות כדי להגיע מוכנים ולהביא תוצאה טובה", הוא אמר. "אני מאמין שאנטה ישחק, יובל אשכנזי וטאלב טואטחה יהיו בשבוע הבא כשירים לדעתי ואנחנו מרוצים מקצב ההחלמה שלהם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גד עמוס, שוער בני סכנין. אריאל שלום
"מאמין שנוציא נקודות". גד עמוס/אריאל שלום

טריוויה

* בני סכנין ניצחה את מכבי תל אביב בשני משחקי הבית בעונה שעברה, אבל בחוץ לא עשתה את זה מאז דצמבר 2004, אז אחמד קאסום ואלן מסודי סידרו 1:2 מול שער מצמק של אמיל אמבמבה.

* מכבי תל אביב סופרת 24 משחקי בית רצופים ללא הפסד בליגת העל, מאז שמ.ס. אשדוד ניצחה 0:2 בבלומפילד באוקטובר 2021. הרצף של הצהובים כולל 16 ניצחונות ושמונה תוצאות תיקו.

* בנוסף, מכבי תל אביב ספגה העונה רק שני שערים בבית, ב-16 משחקים בכל המסגרות (כולל מוקדמות הקונפרנס ליג). מאז שער השוויון של יוני סטויאנוב ב-1:1 שחילצה נס ציונה בבלומפילד, הצהובים ברצף של שישה ניצחונות בית בכל המסגרות, עם הפרש שערים 0:19.

* בפעמיים האחרונות שהתארח אצל מכבי תל אביב, קובי רפואה הובס 5:0. זה קרה עם סכנין בשמינית גמר הגביע בחודש שעבר ועם הפועל תל אביב בדרבי לפני שנה. סך הכול יש לו שני ניצחונות ב-18 משחקים בהם אימן מול הצהובים, לעומת 12 הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 18190

משחקי המחזור ה-21:

שבת, 15:00: סקציה נס ציונה - הפועל באר שבע (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חיפה - מ.ס. אשדוד
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - מכבי נתניה
שבת, 19:30: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

ראשון, 20:15: מכבי בני ריינה - הפועל תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: הפועל חדרה - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully