וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות משרד התרבות והספורט בכדורגל יוצאת לדרך

2.2.2023 / 7:59

אירוע השיא של הכדורגל החובבני בישראל חוזר בעוד כחודש עם משחקי מוקדמות במגרשים בכל רחבי הארץ. השנה קבוצות יוכלו לארח משחקים במגרשים הביתיים

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

אליפות משרד התרבות והספורט בכדורגל הוגן על ע"ש אבי כהן, אירוע השיא של הכדורגל החובבני בישראל, חוזרת בעוד כחודש. יותר מ-180 קבוצות מכל הארץ צפויות להשתתף באליפות השנה בחגיגת ספורט עממי המאורגנת על ידי ארגון מדינת הכדורגל ביחד עם משרד התרבות והספורט ובשיתוף ההתאחדות לכדורגל ומכבי ישראל.

על מנת לאפשר לכמה שיותר קבוצות ושחקנים להשתתף, האליפות מחולקת למספר קטגוריות בכל הרמות: 8x8 ,7x7 ,6x6 ו-5x5. בנוסף, השנה קבוצות יוכלו לארח משחקים גם במגרשים הביתיים שלהם בכל רחבי הארץ.

בניגוד לשנים קודמות, השנה תוגבל השתתפות שחקנים הפעילים בליגות הנמוכות, על מנת לשמור על האופי העממי של האליפות. "בנוסף לכדורגל הוגן, השנה נשים דגש גם על איזון ברמות בכדי שלא יהיו פערים גדולים בקטגוריות השונות", מסר מורן גרא, מנכ"ל מדינת הכדורגל, "הקבוצות שירשמו לאליפות יזכו לחוויה משודרגת לעומת הכדורגל השכונתי הרגיל שלהם; תלבושות חדשות עם לוגו הקבוצה שלהם, צילום מקצועי מהמשחקים, סיקור שוטף ברשתות החברתיות ועוד".

השבוע יתחיל הרישום לאליפות, כאשר ישנו מספר מוגבל של מקומות בכל קטגוריה. משחקי הכנה של האליפות כבר מתקיימים בכמה מוקדים ברחבי הארץ ושלב המוקדמות הרשמי יחל ב-27 בפברואר. קבוצות המעוניינות להרשם לאליפות מוזמנות לבחור לעצמן שם, מגרש מועדף ולהצטרף למשחקי המוקדמות.

כפי שמופיע בשם האליפות, במשחקים עצמם יש דגש מיוחד על הכדורגל ההוגן והנצחת זכרו של כדורגלן העבר של מכבי ת"א ונבחרת ישראל - אבי כהן ז"ל. במשרד התרבות והספורט רואים חשיבות גדולה בהנצחת זכרם של שחקני עבר כאבי כהן, קידום ערכי ההגינות ופעילות ספורט עממי.

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר: "אני שמח לראות את חגיגת הספורט החובבני-עממי בישראל. אלפי שחקנים מכל רחבי הארץ מקבלים פלטפורמה לתחרות ראויה והוגנת. דווקא בימים אלה חשוב להחזיר את הכדורגל למתכונתו המקורית, משחק הוגן ומהנה באווירה ספורטיבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully