וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקווה הגדולה של הכדורגל שלנו הגיעה לישראל. איזו בדיחה"

ברומניה קוטלים את רארש איליה בעקבות המעבר מניס: "חשבנו שיפתח לנו דלתות בצרפת, איך הוא מסיים בליגה כל כך נחותה?". המנהל המקצועי של סטיאווה: "ציפיתי שיעבור לשוויץ"

תקציר גביע המדינה: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:4/ספורט1

התקשורת הרומנית עוסקת בהרחבה במעבר של רארש איליה, שנחשב לאחת התקוות הגדולות של הכדורגל המקומי, למכבי תל אביב. אתמול (רביעי) נשמעו דעות חלוקות בנוגע להצטרפותו לצהובים-כחולים בהשאלה מניס, אבל היום הביקורות נמשכו.

בטור דעה באתר "GSP" ביקר אחד הפרשנים את המהלך וכתב: "אפשר לזרוק את כל המחמאות שאיליה קיבל בשנה האחרונה לפח. בכדורגל שלנו ממשיכים לתת לשחקנים צעירים הנחות, אבל לרארש זה כבר לא עוזר יותר. הוא הגיע לצרפת מהכדורגל הרומני שם קיבל אינספור הנחות, והמציאות טפחה על פניו. הוא נכשל במבחן הזה כבר מזמן. עצוב לומר זאת, אבל כל מי שמחתים כדורגלנים מרומניה בימינו, צריך להיות קצת 'מסובב'. הכדורגל שלנו מייצר הרבה יותר פלופים מאשר סיפורי הצלחה, ורארש איליה לא שונה. כשהוא חתם באחת הקבוצות המובילות בצרפת, אי אפשר היה לעצור את מקהלת המהללים. וואו! איזו החתמה! ובכמה כסף! כולם היו בטוחים שאיליה יתאקלם במהירות, שהוא יהיה הכדורגלן שיפתח את הדלתות בצרפת לרומנים אחרים. אבל הוא נעלם מהרדאר מהר מאוד, ועכשיו הוא עובר לליגה זניחה. התקווה הגדולה של הענף משחקת בישראל. איזו בדיחה".

רארש איליה, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"בואו נפסיק לעצום עיניים - מדובר בכישלון". איליה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הכותב הוסיף: "החדשות הטובות מבחינתו הן שמדובר בעסקת השאלה בלבד. זה אומר שלניס יש עדיין ציפיות כלשהן ממנו. אבל האם לנו עדיין נותרו ציפיות ממנו? כנראה שלא. הוא עוד לא בן 20, כך שמקהלת הפרשנים פה תדרוש להתאזר בסבלנות לגביו. אבל כמה זמן עוד נעצום את העיניים? איליה לא אשם במה שקורה לו. זה הכדורגל הרומני אשם. הוא תוצר שלו. הכדורגל שלנו כבר לא מייצר כישרונות אמיתיים. מפעם לפעם מגיע שחקן כמוהו שנמכר בכסף גדול, ונזרק לקבוצה בליגה בכירה רק כדי לטבוע תוך כמה חודשים. הכישלון של רארש איליה הוא הכישלון של כולנו. הרכבת הזו כבר יצאה. גם הוא, כמו כדורגלנים נאיביים אחרים לפניו, ניסה לעלות עליה מהר מדי".

גם המנהל המקצועי של סטיאווה בוקרשט מיחאי סטויקה, התייחס היום למעבר של איליה ואמר: "מהרגע שהוא חתם בניס אמרתי שהוא לא מתאים לרמות האלה. אתה לא מצליח לשחק בליגה חזקה כזאת בלי כישורים יוצאי דופן. לאיליה יש לא מעט איכויות, אבל מהירות התגובה שלו על המגרש הרבה יותר איטית מכל שחקן אחר שם. ציפיתי ממנו ללכת לליגה השוויצרית כדי לצבור ניסיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully