וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "היה צירוף מקרים לא נעים, אך קלימלה התמודד בצורה טובה"

2.2.2023 / 14:15

מאמן הפועל באר שבע החמיא לברקת על צירוף הפולני ("הייתי פסימי") ואמר לקראת נס ציונה בשבת (15:00, ספורט4): "משחק בשעה לא שגרתית"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע ניצלה את המעידות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב בשבת שעברה כדי לצמצם פערים והיא תוכל בשבוע הבא במשחק ההשלמה נגד בני סכנין להיצמד לפסגה עוד יותר, אבל כדי להבטיח את חזרתה למקום השני בליגה ולהתקרב לכל הפחות לארבע נקודות הפרש ממכבי חיפה, היא צריכה קודם כל לנצח בשבת הקרובה את סקציה נס ציונה (15:00, ספורט4).

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר אליניב ברדה: "יש לנו סגל חזק, סגל טוב ואני שמח שהצלחנו לעשות את הריענון בחלק הקדמי כמו שרצינו. בטוח שהסגל הזה ירוץ וישיג את המטרות שהצבנו לעצמנו".

על הגעת פטריק קלימלה והשוד שעבר: "הוא שחקן שמאוד רציתי והוא יוסיף לנו, אבל אני גם חושב שהוא צריך את הזמן של ואנחנו נצטרך לתת לו להתאקלם בצורה חכמה ולשלב אותו בצורה חכמה. אני בטוח שהוא יחזק אותנו. בנוגע לפריצה לביתו, היה פה צירוף מקרים לא נעים שהוא התמודד איתו בצורה טובה, לא ראיתי משהו שגרם לו לפחד או משהו בסגנון. הוא מבחינתו היה רודף אחרי השודד. הייתי פסימי שיגיע שחקן בקליבר כזה, אותו דבר עם שאפי, ואני יודע כמה זה היה לא פשוט ושמח שאלונה צירפה אותו. חובת ההוכחה עלינו ועליהם".

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו. ניב אהרונסון
מרוצה מהקיים. אליניב ברדה/ניב אהרונסון

עוד אמר ברדה על סקציה נס ציונה: "זו קבוצה שלא הצלחנו לנצח בסיבוב הראשון ועשתה לנו חיים מאוד קשים. אנחנו גם משחקים בשעה לא שגרתית, לכן גם האימון היום בשעה הזו, ולכן נצטרך להגיע בשיא המוכנות כדי לדעת שאת העבודה שלנו אנחנו עושים. במשחק האחרון אמנם ניצחנו ואני קונה שוב יכולת כזו ושננצח, אבל כן רוצה שנחזור ליכולת שלנו שאפיינה אותנו".

השוער עומרי גלזר הוסיף לדברי מאמנו: "יש לסקציה שחקנים איכותיים ובליגה אין משחקים קלים. המטרה נגד הפועל חיפה הייתה לנצח ולהתקרב לשני המקומות הראשונים, ונכון שהכדורגל לא היה גדול אבל אנחנו לא מצטערים על זה. אנחנו רוצים לשחק יותר טוב ונבוא טובים יותר".

כפי שגם רמז ברדה, חלוץ הרכש, הפולני פטריק קלימלה שזכה לקבלת פנים קשה כאשר שודדים פרצו לביתו וגנבו ממנו פריטים יקרי ערך, מתאמן כמתוכנן למרות החוויה המטלטלת, משתלב בקבוצה ועובד תחת תוכנית מסודרת שהוכנה עבורו ומכאן שספק גדול אם ישותף בשבת ללא כל קשר לאירוע שעבר. מי שייעדר זהו שאפי סוליימאנוב, שעדיין מרצה עונש השעייה בגין הכרטיס האדום שספג בגמר גביע הטוטו נגד מכבי נתניה וישוב רק למשחק נגד הפועל ירושלים בשבת הבאה. מי שעוד עלול להיעדר הוא שוער המשנה אריאל הרוש, ששב אתמול לאימונים, אך עדיין סובל מרגישות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully