וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן וושינגטון: "מכאן, המספרים של דני אבדיה צריכים רק לעלות"

ווס אנסלד ג'וניור מתרשם מהשיפור של הישראלי על הפרקט, משוכנע שזה קודם כל מנטלי ומגלה: "פורזינגיס מלווה אותו מקרוב. הוא קריטי להתפתחות שלו"

מאמן וושינגטון ושחקני הקבוצה מחמיאים לדני אבדיה אחרי הניצחון בסן אנטוניו/washwizardsil@

בוושינגטון ממשיכים לנתח את העלייה בדקות ובתפוקה של דני אבדיה מאז הטרייד ששלח את רוי האצ'ימורה ללייקרס. האצ'ימורה התברג מיד בחמישייה של הלייקרס ורושם מספרים יפים, אבל הוויזארדס משוכנעים שהמטרה מאחורי המהלך הושגה, במיוחד כל עוד הפורוורד הישראלי מציג יכולת משופרת.

"רוי היה שחקן יעיל מאוד ועלה נהדר מהספסל, אבל פורזינגיס עבר לשחק לא מעט דקות בעמדה 4, וזה פגע ברוי, בדני, אפילו בקוזמה", אמר הלילה מאמן הוויזארדס ווס אנסלד ג'וניור. "היינו צריכים לפנות קצת דקות בעמדה הזאת, ודני מרוויח מזה מאוד. לפעמים דברים קורים רק אחרי שיש תזוזה מסוימת בקבוצה. עשינו שינוי קטן בטרייד, וזה פתח משהו עבור דני. זה יעזור לנו מאוד בטווח הארוך".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
המספרים מרשימים - וצריכים להישאר כך. אבדיה/רויטרס

אבדיה מעמיד ממוצעים של 16.3 נקודות, 9.5 ריבאונדים, שני אסיסטים ו-1.8 חטיפות בארבעת המשחקים מאז שהאצ'ימורה עזב, ועוזר לוויזארדס שעומדים על רצף של שישה ניצחונות, להמשיך במומנטום. לדבריו של אנסלד ג'וניור, חלק גדול מהקרדיט לכך צריך ללכת לקריסטאפס פורזינגיס.

"פורזינגיס מאוד עוזר להתפתחות של דני", מספר המאמן. "הוא שחקן ותיק-צעיר, נראה שהוא הגיע ל-NBA לפני עידנים, כי הוא עבר כמה קבוצות, ראה הרבה מאוד דברים וצבר הרבה ניסיון שהוא יכול לחלוק עם אחרים. לא כל השחקנים רוצים או אוהבים לעשות את זה, אבל הוא מלווה את דני מקרוב ועוזר לו לא רק על המגרש, אלא גם בכל מה שקשור להתנהלות מחוצה לו".

מכאן, טוען המאמן, אבדיה צריך להמשיך במגמת עלייה. "אני מקווה שהוא ישמור על המספרים שהוא מעמיד במשחקים האחרונים. אין סיבה שהם יירדו, כי מכאן הם צריכים רק לעלות. במשחקים האחרונים הוא משחק כמו שאנחנו דורשים ממנו, עם הגישה שאנחנו מחפשים. הוא חודר חזק לסל, סוחט עבירות, מגיע לקו, מסיים טוב יותר באיזור הצבע. יש כמה סיבות לשיפור שהוא מציג לאחרונה, אבל רואים שיש רמה אחרת של ביטחון אצלו כשהוא עולה למגרש. אז אני יכול רק לקוות שהסטטיסטיקות שלו ימשיכו להיות מרשימות, אבל בראש ובראשונה אני מצפה שהגישה שלו תישאר זהה".

אנסלד ג'וניור מספר שלאבדיה "יש רישיון מלא להוביל כדור אחרי שהוא לוקח ריבאונדים. במובן הזה, הוא מאוד דומה לקייל קוזמה. שניהם יודעים לקחת ריבאונדים ולהוביל כדור, וזה משהו שאנחנו מטיפים לו מהיום הראשון של מחנה האימונים: כל שחקן בעמדות 1-4 אצלנו מסוגל לדחוף את הכדור קדימה. דני מסוגל לשחק כפליימייקר, הוא יודע ליזום מהלכים בפיק אנד רול, ואני חושב שלאחרונה הוא לא קיבל את ההזדמנות להראות את זה מספיק. עשינו טרייד, הזננו עוד כמה דברים קטנים ברוטציה שלנו, וזה מאפשר לו לעשות את זה".

עוד בוואלה!

מנוע טורבו: עשרת המשחקים הכי טובים של דני אבדיה ב-NBA

לכתבה המלאה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם מאמנו ווס אנסלד. רויטרס
ציפיות גבוהות. אנסלד ג'וניור עם אבדיה/רויטרס

המשחק של וושינגטון שתוכנן להתקיים הלילה נגד דטרויט נדחה בשל מזג האוויר הסוער, ובלילה שבין שישי לשבת היא תעלה שוב לפרקט למשחק מאתגר מול פורטלנד ודמיאן לילארד הלוהט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully