וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת הצעירה הוגרלה עם גרמניה ופולין גם במוקדמות יורו 2025

לוזון ושחקניו ישתתפו באליפות אירופה הבאה שתיערך בקיץ, אבל בינתיים התבשרו מי יהיו היריבות בקרב על הכרטיס לסלובקיה: "נעשה את המיטב כדי להגיע רחוק", אמר המאמן

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

נבחרת ישראל הצעירה העפילה לאליפות אירופה שתיערך בקיץ הקרוב, אבל האם גיא לוזון ושחקניו יצליחו לשחזר את ההישג גם לקראת היורו ב-2025? הבוקר (חמישי) נערכה הגרלת מוקדמות אליפות אירופה 2025 שתיערך בסלובקיה, וישראל שהייתה בדרג השלישי שוב הוגרלה עם גרמניה ופולין.

לא רק גרמניה ופולין, שנחשבות לחזקות בבית, יחד עם ישראל, אלא גם בולגריה, קוסובו ואסטוניה. משחקי שלב הבתים ייערכו החל ממרץ 2023 ועד אוקטובר 2024.

"ברמות האלה, במעמד הזה, אין הגרלות קלות. אלה יריבות חזקות שידועות בעוצמות שלהן, אבל אנחנו נתרכז בעצמנו ונעשה את המיטב כדי להגיע כמה שיותר רחוק", אמר המאמן גיא לוזון אחרי ההגרלה.

הבלם נועם מלמוד הוסיף: "הגרלה עם פרצופים מוכרים כמו פולין וגרמניה שהתמודדנו איתן בקמפיין האחרון ועם נבחרות חזקות גם מהדרגים הנמוכים יותר. כל קמפיין חדש תמיד מרגש ומאתגר. אנחנו בטוחים בעצמנו ובצוות שיכין אותנו הכי טוב שאפשר ורוצים לעשות את העבודה פעם נוספת ולעלות לטורניר הגמר. כמובן שיש את הטורניר הקרוב בקיץ הקרוב ואנחנו מתרכזים בו. יש לנו אמונה בעצמנו ואנחנו באים לעבוד קשה ולייצג את המדינה בכבוד''.

אוסקר גלוך שחקן נבחרת הנוער של ישראל. רויטרס
באליפות אירופה לנוער הוא עשה היסטוריה. גלוך/רויטרס

מבין 52 הנבחרות, 16 ישתתפו בסופו של דבר באליפות אירופה, כולל המארחת סלובקיה כמובן שכבר הבטיחה את מקומה באליפות. תשע הנבחרות שיסיימו בראש הבתים ושלוש הנבחרות הכי טובות שסיימו במקום השני בבתים יעפילו אוטומטית ושש הנבחרות האחרות שסיימו במקום השני בבתים השונים יתחרו ביניהן בפלייאוף שיתקיים בנובמבר 2024 - נזכיר כי כך ישראל העפילה ליורו האחרון, בזכות ניצחון על אירלנד בתום דו קרב פנדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully