וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה שוב סובל מכאבים: "רכב שעמד המון זמן במקום קשה להתניע"

קשר יובנטוס אמור היה אמור לערוך את משחקו הראשון העונה נגד לאציו בגביע (22:00, ספורט1), אך שוב ייעדר והחשש שיחמיץ את העונה כולה

תקציר: יובנטוס - מונצה 2:0/ספורט1

פול פוגבה חזר בקיץ לקדנציה שנייה ביובנטוס עם סיום חוזהו במנצ'סטר יונייטד והציפיות היו גבוהות במיוחד אחרי שנים לא פשוטות שעבר בתיאטרון החלומות, אבל אנחנו כבר בתחילת ארבעת החודשים האחרונים והמכריעים של העונה והצרפתי עדיין לא זכה לשחק העונה - וכבר לא בטוח שזה יקרה ב-2022/23.

פוגבה שב לטורינו בקול תרועה רמה ובמטרה להחזיר את הגברת הזקנה למאבקים על כל התארים, אך נפצע בקיץ ועבר ניתוח במיניסקוס, חזר לאימונים באוקטובר - כחודש לאחר ההערכה הראשונית - ושוב נפצע, החמיץ את המונדיאל ורק בינואר חזר לאימונים. הוא אמור היה לשחק הערב ברבע גמר הגביע נגד לאציו (22:00, ספורט1), אבל ערב המשחק המאמן מסימיליאנו אלגרי אישר שפוגבה שוב נותר מחוץ לסגל והוסיף שיזדקק לחודשיים לפחות, ואולי אף יותר, כדי לחזור לעצמו. הסיבה להיעדרותו הערב היא כאבים מהם שוב סובל בברך.

פול פוגבה, קשר יובנטוס. רויטרס
כבר היה על הספסל, ושוב יצא מהסגל/רויטרס

פוגבה כבר ישב על הספסל בהפסד האחרון למונצה בליגה ביום ראשון, עלה לחימום ואחרי שלא שותף הודיע אלגרי שהבכורה המחודשת שלו תהיה בקרב על חצי הגמר בחמישי בערב, אבל כאמור גם זה כבר לא יקרה. "רכב שעמד במקום המון זמן קשה מאוד להתניע", הוסיף אלגרי, "אני מאמין שתוך חודשיים או שלושה הוא שוב יהיה בכושר".

פוגבה בן ה-29 שיחק בפעם האחרונה לפני 292 ימים, עוד כקשר מנצ'סטר יונייטד נגד נוריץ' באמצע חודש אפריל ואמנם את הממלכה עזב בטריקת דלת, אבל ליובנטוס שב בתור המשתכר הבכיר של הביאנקונרי ובתור הכוכב שאמור להוביל את הקבוצה. עם זאת, לאור התקווה הגדולה שלו בתחילת העונה שבכל זאת יוכל להיות כשיר למונדיאל, לא הקשיב לעצות הצוות הרפואי ובחר בדרכים אחרות כדי לנסות להחלים. כמובן שזה לא הסתייע, הוא סופג על כך ביקורות זו תקופה ארוכה וכעת בקבוצה חוששים גם מתרחיש שהוא יחמיץ את העונה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully