וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטטוס קוו בפסגה: מכבי ת"א ניצחה בכפ"ס, מטה אשר/עכו גברה על הוד"ש

מוליכות הליגה בכדורעף ניצחו בשלוש מערכות כל אחת, גם מכבי אשדוד לא התקשתה בביתה נגד הפועל רחובות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

הערב (שלישי) התקיימו משחקי המחזור ה-14 בליגת העל לגברים בכדורעף, כשבמוקד הניצחון של הפועל גליל מטה אשר עכו על מכבי מוסינזון הוד השרון ובמקביל מכבי תל אביב גברה על הפועל כפר סבא.

הפועל גליל מטה אשר/עכו - מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3 (18:25, 24:26, 19:25)

מטה אשר/עכו התאוששה במהירות מההפסד לאלופה מכבי תל אביב במחזור הקודם וניצחה בשלוש מערכות חלקות את מכבי מוסינזון הוד השרון. מטה אשר ניצחה את המערכה הראשונה יחסית בקלות' כאשר בשנייה התקשתה וניצחה רק בסיומו של שובר שיוויון. המערכה השלישית נפתחה באופן שקול כאשר ממצב של 9:10 למטה אשר/עכו, בנוב בהנחתה מוצלחת יחד עם שתי טעויות של הוד השרון עזרו למארחים לעלות ל-9:13. הוד השרון הזעיקה פסק זמן, אבל היתרון של מטה אשר הלך וצמח כאשר ולדז בהנחתה מוצלחת קבע 14:17, אייס של בנוב העלה את הקבוצה מהצפון ל-16:20 ומשם הדרך לניצחון במערכה ובמשחק כולו הייתה פשוטה.

הפועל גליל מטה אשר/עכו. שמעון כהנמן, אתר רשמי
מטה אשר/עכו התאוששה במהירות מההפסד לאלופה/אתר רשמי, שמעון כהנמן

הפועל כפר סבא - מכבי תל אביב 3:0 (25:20, 25:19, 25:18)

מכבי תל אביב ממשיכה את התקופה הטובה שלה ומנצחת בחוץ תוך הפגנת יכולת משכנעת את הפועל כפר סבא. הפועל כפר סבא שיחקה לא רע בהתחשב בכך ששיחקה בהרכב חסר מאוד וללא שחקני אמצע. כיוון שהזר קוריק מילבוז'ה נפצע בעוד ואסילי דניסוב הגיע לאולם אבל חש ברע ולא שיחק. עקב כך טמיר הרשקו שיחק בתפקיד שאינו רגיל אליו כמו גם דן קניגסוולד.

מכבי אשדוד - הפועל רחובות 0:3 (23:25, 20:25, 15:25)

אשדוד ניצחה בשלוש מערכות חלקות את רחובות, שקיוותה שהמומנטום שלה מהמחזור הקודם והניצחון על הפועל כפר סבא יימשך, אבל לאשדוד היו תוכניות משלה הערב והיא מתקרבת מרחק של 4 נקודות בלבד מהשלישית מכבי מוסינזון הוד השרון.

הפועל המעפיל/עמק חפר/מנשה- נבחרת האקדמיה 1:3 (15:25, 25:27, 25:23, 25 :18)

המעפיל ניצחה, אבל זה הלך לא פשוט בכלל. אחרי ניצחון של המעפיל במערכה הראשונה הראתה האקדמיה אופי וניצחה את השנייה. במערכה השלישית המשחק הגיע לשובר שיוויון והמעפיל סגרה עניין במערכה הרביעית. המעפיל מתקדמת במעלה הטבלה ולוטשת עין אל עבר המקום הרביעי בעוד האקדמיה עדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה.

מ.ס עיילבון - הפועל עירוני קריית אתא 3:1 (26:24, 25:17, 19:25, 25:22)

קריית אתא ברחה לעיילבון ולכפר סבא בזכות ניצחון החוץ, תוך שהיא לוטשת עין כבר למקום הרביעי בו נמצאת אשדוד. עיילבון מצד שני נמצאת במקום השביעי, ארבעה משחקים בלבד לסיום העונה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully