וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח סוחט מחמאות, סאנצ'ו שוב מחייך: עידן חדש ביונייטד

קין שיבח את ההולנדי שהוביל את השדים האדומים לגמר גביע הליגה, הקשר שיחק לראשונה מאז אוקטובר וזכה לתשואות. שואו: "רגע גדול"

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - נוטינגהאם פורסט 0:2/ספורט 1

אריק טן האח רחוק ניצחון אחד באצטדיון וומבלי מהובלת מנצ'סטר יונייטד לתואר ראשון אחרי כשש שנים. ההולנדי הפך בינואר למאמן הכי מהיר בהיסטוריית המועדון להגיע ל-20 ניצחונות, עשה זאת ב-27 משחקים בלבד, ואמש (רביעי) עם 0:2 ביתי במשחק הגומלין על נוטינגהאם פורסט, קירב את השדים האדומים לזכייה בתואר - שבשביל להניף את הגביע יצטרכו להכניע את ניוקאסל ב-26 בפברואר.

מרכוס רשפורד שנמצא במומנטום אדיר אמנם לא כבש אתמול בחצי השעה שלו על כר הדשא, אבל הוא כן בישל פעמיים תוך שלוש דקות, תחילה לאנתוני מרסיאל (73) שחזר מפציעה ולאחר מכן לפרד (76) שצפוי לפתוח גם נגד קריסטל פאלאס בשבת בעקבות פציעתו של כריסטיאן אריקסן שצפוי לחזור רק באפריל-מאי. מהיציע צפה בחבריו החדשים מרסל סאביצר שהושאל מבאיירן מינכן.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים. Catherine Ivill, GettyImages
יונייטד שמחה ומשוחררת יותר, רחוקה 90 דקות מתואר/GettyImages, Catherine Ivill

לאחר המשחק אמר טן האח: "הגמר עוד רחוק מבחינתנו, יש עוד משחקים רבים עד אז. אנחנו רק רוצים להמשיך להשתפר ואני חושב שיש לנו סגל טוב שיכול לעמוד במטרות ובדרישות הגבוהות. אנחנו מנצ'סטר יונייטד ואנחנו צריכים בכל משחק להראות את זה. כל אחד מהשחקנים כאן יודע שבתור שחקן מנצ'סטר יונייטד עליו לעמוד בסטנדרטים גבוהים".

כוכב העבר ומי שמשמש כיום מהפרשנים הבכירים בממלכה, רוי קין, גם שיבח את טן האח על כך שהשכיח את פתיחת העונה הרעה והקושי שלו להתמודד עם כריסטיאנו רונאלדו ומצבי הרוח שלו, והפך את מנצ'סטר יונייטד שוב לקבוצה חופשייה ומאושרת: "הוא הגיע כשהמועדון היה בשפל, אבל לדעתי ההבדל הוא חמישה או שישה שחקנים שעזבו. פוגבה, מאטה, מאטיץ', לינגארד, גם קבאני, שחקנים שהיו פה ולא עזרו כי כשעלו מהספסל הרגישו שהם ראויים לפתוח בהרכב. גם העזיבה של רונאלדו עזרה".

המגן לוק שואו, שהשלים אתמול 90 דקות אחרי שנעדר בשבוע האחרון עקב מחלה, הוסיף: "אנחנו רוצים להחזיר את מנצ'סטר יונייטד למקום אליו היא שייכת, ולזכות בתארים. ניוקאסל קבוצה מצוינת, אבל משחק הגמר יהיה רגע גדול עבורנו ואלו המעמדים שמנצ'סטר יונייטד צריכה להמשיך להיות בהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

יונייטד הגיעה לגומלין הביתי נגד נוטינגהאם פורסט ביתרון 0:3 מהמשחק הראשון ועל כן גם בתיאטרון החלומות לא נרשמה תכונה רבה, אבל רגע שכן הצליח לרגש מאוד את יושבי האצטדיון היה כאשר לכר הדשא נכנס בדקה ה-63 ג'יידון סאנצ'ו, שלא היה בסגל הקבוצה מאז חודש אוקטובר. סאנצ'ו, כידוע, לא היה פצוע, אלא סבל מבעיות מנטליות ובילה תקופה ארוכה מחוץ לאימוני הקבוצה, כולל שיקום בהולנד כתוצאה מהקושי שלו להשתלב כשנה אחרי שנרכש עבור 73 מיליון ליש"ט. כאשר עלה לדשא, נשמעה שאגה מהקהל ויושבי תיאטרון החלומות עמדו והריעו לאנגלי בן ה-22 שהציפיות ממנו גבוהות גם עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully