וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צריך להפוך את המשחק לכ"כ דרמטי. הפסד לא יחסל את העונה"

2.2.2023 / 8:35

מכבי תל אביב יודעת שהמשחק בוולנסיה ישפיע על מאבקי הפלייאוף: "ההפסד לברצלונה מאחורינו". קטש סימן את כריס ג'ונס כמפתח

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.2/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 21:30) לפביליון פואנטה דה סן לואיס לאחד ממשחקיה החשובים ביותר בעונת היורוליג הנוכחית, כשתפגוש את ולנסיה המקומית במסגרת המחזור ה-23. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום ה-11 עם 11 ניצחונות ו-11 הפסדים, כשולנסיה מדורגת כעת במקום השמיני שמוביל לפלייאוף, עם ניצחון אחד יותר.

מכבי הגיעה אתמול בשעות הערב לולנסיה אחרי שערכה את האימון המסכם בשעות הצהריים בברצלונה. הצהובים שמו דגש באימון בעיקר על השטף ההתקפי של הספרדים, והציבו כמטרה למנוע מהם להגיע למשחק מעבר, ולנסות ולשבש את הדומיננטיות של כריס ג'ונס. לאחר האימון נודע למכבי כי בויאן דובלייביץ', שחקן הפנים הדומיננטי של הספרדים, לא ישחק גם מחר. בשורות הצהובים לורנזו בראון ייעדר.

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. אולימפיאקוס, אתר רשמי
מבחן אופי שישפיע על המשך העונה. סורקין/אתר רשמי, אולימפיאקוס

במכבי סיפרו אמש כי למרות שהמשחק הערב הוא משחק חשוב מאוד, גם הפסד בו לא יסתום את הגולל על העלייה לשלב הבא. "אנחנו רוצים לנצח", אמר בכיר במועדון מולנסיה, "אבל לא צריך להפוך את המשחק הזה ליותר דרמטי ממה שהוא. הפסד לא יגמור לנו את העונה, אבל יקשה עלינו מאוד. אנחנו רוצים לנצח כדי להיות בעמדה טובה לקראת המשך הדרך, והשחקנים יודעים את החשיבות של ההתמודדות".

ג'וש ניבו אמר לקראת המשחק כי: "כבר שכחנו מהמשחק מול ברצלונה. זו המציאות שלנו ואנחנו מסתכלים למשחק הבא. ולנסיה היא קבוצה. לא שחקן כזה או אחר. הם במומנטום טוב, עשו ניצחונות מצויינים וצמודים אלינו בטבלה, כך שלסיים את המשחק עם ניצחון זה חשוב מאוד עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully