וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניקובסקי: "קראנקה הביא רוח חדשה ואנרגיות"

מכבי תל אביב מרוצה אחרי ה-0:4 על מכבי פ"ת, אולם המאמן הבהיר: "רחוקים מאיפה שאנחנו רוצים להיות, יש עוד דרך ארוכה וקשה". על איליה: "ניסינו להביא מישהו שישפר את הקבוצה ולא כדי להחליף את גלוך". בני לם: "צריך לזוז הצידה מהגביע ולהתרכז בליגה"

תקציר גביע המדינה: מכבי תל אביב - מכבי פתח תקוה 0:4/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 0:4 את מכבי פתח תקוה במפגש הראשון בין הקבוצות בשלב רבע הגמר גביע המדינה באצטדיון בנתניה, זאת בעקבות עונש רדיוס של הצהובים. אייטור קראנקה נתן מנוחה להרבה משחקני ההרכב הראשון ונהנה מצמד של ג'ורג'ה יובאנוביץ' ושערים נפלאים של גבי קניקובסקי ואבי ריקן בצעד משמעותי לעבר הכרטיס לחצי גמר הגביע.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
מרוצה מההופעה של קבוצתו. קראנקה/אריאל שלום

אייטור קראנקה סיכם ניצחון קל ברבע הגמר: "היה קשה בגלל הרוח והגשם, אבל אני מרוצה מאוד. עשיתי הרבה שינויים וכולם היו די טובים. אני כאן כבר חודש ואני צריך להכיר את השחקנים, מי שלא שיחק הרבה קיבל היום הזדמנות ולקח אותה. אנחנו רחוקים מאיפה שאנחנו רוצים להיות, יש עוד דרך ארוכה וקשה. הדבר הגדול מבחינתי הוא הגישה של השחקנים. אנחנו משנים קצת דברים, והדבר הכי חשוב הוא לנצח משחקים. גם הקהל שלנו היה מדהים, הם לא הפסיקו לעודד כל המשחק. זה תענוג לשחק עבורם".

על צירופו של רארש איליה לקראת סיום החלון אמר המאמן: "אני מרוצה מאוד, כל חלון המטרה שלי היא להשתפר ממה שהיינו, ואנחנו טובים יותר כי צירפנו שחקן טוב מאוד, מוכשר מאוד עם עתיד מזהיר. אוסקר עזב אותנו, וכולם צריכים להתגאות בו, הוא הולך להיות שחקן טופ. כשהוא עזב, ניסינו להביא מישהו - לא כדי להחליף אותו, אלא מישהו שישפר את הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גבי קניקובסקי, מכבי תל אביב. אריאל שלום
החמיא לקראנקה. קניקובסקי/אריאל שלום

גבי קניקובסקי הוסיף: "כיף מאוד לכבוש, יכולתי לכבוש עוד שער, אבל כיף שעשינו תוצאה טובה והפנים לשבת. צריך להתכונן אותו דבר, לפעמים אפשר לזלזל וזה אסור. מכבי פתח תקוה קבוצה מצוינת ואני שמח שעשינו את העבודה כמו שצריך. באנו לעבוד. לא פשוט להחליף מאמן באמצע העונה, קראנקה הביא הרבה רוח חדשה ואנרגיות, וגם אנחנו צריכים להוכיח. כולם צריכים להראות מה הם שווים. אני צריך להיות יותר דומיננטי".

בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה. אריאל שלום
מתרכזים בליגה. לם/אריאל שלום

מנגד, המאמן המפסיד בני לם סיכם ואמר: "ברור שציפיתי שיהיה משחק קשה. אם טוקולמטי עושה 0:1 בהתחלה, המשחק נגמר אחרת. אבל זה הכדורגל, סופגים מטעויות ואנחנו עם הראש ליום שני. המטרה שלנו היא לעלות ליגה. הכי חשוב שלא היו לנו פציעות והרחקות לקראת הליגה. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב, אבל רק לפני שבוע מכבי תל אביב כבשה שלישייה מול הקבוצה הטובה בארץ. זה הכדורגל. צריך לזוז הצידה מהגביע ולהתרכז בליגה. ניקח את הדברים הטובים מהחצי השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully