וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ' על ים מדר: "הוא מצליח להפתיע אותי, וזה דבר נדיר מאוד"

רכז פרטיזן הלהיב בגארבג' טיים מול וילרבאן, וקיבל ביקורת בונה מהמאסטר על הקווים: "הוא נהנה למסור מסירות ראוותניות, זה טוב כשמובילים ב-20 הפרש"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

כל רכז שעובר תחת ידיו של ז'ליקו אוברדוביץ' נאלץ לצלוח מבחנים ואתגרים רבים, במיוחד כשמדובר בשחקן צעיר כמו ים מדר. הגארד הישראלי לומד גם העונה בדרך הקשה כיצד למקסם את הפוטנציאל שלו, ובדרך לשם הוא סופג לא מעט הערות מהשועל הסרבי על הקווים. לפני שבועיים בתל אביב, הוא אף סיפסל אותו כמעט במשך משחק שלם לעיני משפחתו ביד אליהו.

אתמול (שלישי) סיפק מדר מספר מהלכים שובי עין בדקות האחרונות של המשחק מול וילרבאן, כשהניצחון כבר היה מונח בכיס של פרטיזן. מדר סיפק מסירה לאלי הופ אדיר של אלן סמיילאגיץ' ולאחר מכן שלח לו מסירה מפתיעה מאחורי הגב שאמנם לא הסתיימה בנקודות, אבל בהחלט הלהיבה את אוברדוביץ'.

"ים מדר עוזר מאוד לקבוצה, במיוחד במשחקים האחרונים בהם לא היינו כל כך טובים. הוא אוהב את המשחק, הוא אוהב להלהיב את הקהל. יש לו חוש למסירות מיוחדות, למהלכים יוצאי דופן. והוא בעיקר יודע איך להפתיע אותי. אני אוהב ששחקנים מפתיעים אותי, כי זה דבר נדיר מאוד. אני נמצא על הקווים במשך כל כך הרבה שנים, ואת רוב המהלכים אני מסוגל לצפות מראש. אבל ים מפתיע אותי, ולא בפעם הראשונה".

ים מדר עם מאמנו בפרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ'. Nikola Krstic, GettyImages
טיפים מהמאסטר. אוברדוביץ' עם מדר/GettyImages, Nikola Krstic

באותה נשימה, הייתה לאוברדוביץ' גם ביקורת כלפי מדר, שסיים את המשחק עם 6 נקודות ושני אסיסטים. "עיקר הבעיות שלו הן כשהכדור לא נמצא אצלו בידיים. גם בהגנה יש לו עוד דרך ארוכה לעשות כדי שיוכל לממש את הפוטנציאל. אבל את המסירות המיוחדות האלה הוא יודע לחלק. זה טוב כשמובילים ב-20 הפרש ורוצים לבדר את הקהל, אבל אני לא חושב שלמסור בצורה הזאת זה חכם כשהתוצאה צמודה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully