וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך נרשם לליגה האירופית, וקיבל השוואה חדשה: "מזכיר את ווסלי סניידר"

הקשר יוכל לשחק במפגש הכפול נגד רומא. פבריציו רומאנו סיפר: "כל הקבוצות הגדולות עקבו אחריו", סוכנו גילה: לא רק ג'ורדי דחף לעסקה מכיוון ברצלונה, אלא גם לאפורטה בכבודו ובעצמו

הביצועים של אוסקר גלוך בהופעת הבכורה הלא רשמית במדי רד בול זלצבורג/מתוך יוטיוב

חלון העברות החורף של הכדורגל העולמי הסתיים, ולצד עסקאות הענק שתפסו כותרות באירופה, הייתה גם ההעברה שהיכתה גלים בעיקר בישראל - זו של אוסקר גלוך שנרכש על ידי רד בול זלצבורג. הקשר בן ה-18 שעבר ממכבי תל אביב לפס הייצור האוסטרי תמורת 7 מיליון יורו, נרשם לליגה האירופית ויוכל לקחת חלק בצמד המפגשים מול רומא ב-16 וב-23 בפברואר. הוא אמנם עדיין לא נחשב לשם מוכר במיוחד עבור חובבי הכדורגל בעולם, אבל נראה שמעטים הם הסקאוטים והמנהלים שפסחו על שמו.

"זאת רק נראית כמו העברה 'קטנה' במונחים אירופיים. למעשה זו העברה חשובה מאוד", הסביר אתמול (שלישי) העיתונאי פבריציו רומאנו, שנחשב למומחה ההעברות מספר 1 בעולם הכדורגל, בדיון נפרד על גלוך במשדר סיכום החלון. "לא כולם מכירים את השם של גלוך, אבל האמת היא שברצלונה, טוטנהאם, בורוסיה דורטמונד, אודינזה והרבה קבוצות רצו אותו מאוד. למעשה, כל הקבוצות הגדולות עקבו אחריו. הוא בחר ברד בול זלצבורג בזכות המוניטין שיש לה בפיתוח של שחקנים צעירים".

אחד מחברי הפאנל במשדר, אביב לוי שושן הישראלי/הולנדי, אמר ש"גלוך מזכיר את ווסלי סניידר בגרסה של אייאקס, עוד לפני שהוא קצת השמין והפך לכבד. יש לו בעיטה בשתי הרגליים, וכשהוא נמצא באיזור המחייה שלו על בסמוך לרחבה, הוא קטלני".

אוסקר גלוך לצד ווסלי סניידר. אילוסטרציה, אתר רשמי
השוואה שמציתה את בדמיון. גלוך לצד ווסלי סניידר/אתר רשמי, אילוסטרציה

סוכנו של גלוך, שחר גרינברג, אף עלה לשידור וסיפר: "במהלך משחקי היורו עד גיל 19, בו אוסקר הצטיין, קיבלתי שיחה מקלאס יאן הונטלאר (סגן המנהל המקצועי של אייאקס). מבחינתנו זה היה רגע גדול, היינו מאוד נרגשים. חשבנו שאייאקס היא הקבוצה הנכונה עבור אוסקר, כי ידענו שזאת המקפצה הכי טובה בעולם לשחקנים צעירים. לצערנו, אייאקס לא הגישה הצעה קונקרטית. ואז אוסקר התחיל את העונה בצורה מדהימה במכבי תל אביב והרבה מועדונים עקבו אחריו. קיבלתי המון שיחות".

גרינברג הרחיב על ההצעה מברצלונה: "ג'ורדי קרויף עוקב אחרי הכדורגל הישראלי והוא הכיר את אוסקר. דיברנו כמה פעמים. אבל גם הנשיא ז'ואן לאפורטה דחף מאוד לעסקה הזאת בעצמו. כמה ימים לפני שבחרנו בזלצבורג, הייתה לנו שיחה עם לאפורטה. בסופו של דבר אביו של אוסקר ואוסקר עצמו, חשבו שהצעד הנכון ביותר הוא לעבור לרד בול זלצבורג.

"יש לזלצבורג פרוייקט מדהים. הם יודעים איך לתמוך בכישרונות האלה, הם יודעים איך להפוך אותם לכוכבים. הם מאוד מבוססים ויש להם את הדרך שלהם. חשבנו שבכדורגל, מסוכן לקפוץ גבוה מדי. בכדורגל צריך לקחת את הזמן לפעמים. רצינו קבוצה שמשחקת בליגת האלופות, זה היה חשוב מאוד בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully