וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ה-GOAT בידו? לברון "לא הולך לשום מקום", וחושב על השיאים הבאים

שיא הנקודות במרחק נגיעה, ציון הדרך בקטגוריית האסיסטים כבר הושג ויש מי שמשוכנע שזו החותמת שצריכה להעניק לו את תואר ה-GOAT - אבל לברון מתכנן להמשיך לככב "לפחות עוד כמה שנים". בינתיים קארים כבר מברך

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 31.1/ספורט1

לברון ג'יימס יהפוך בקרוב מאוד למלך הסלים של ה-NBA בכל הזמנים, אבל אם להסתמך על הדברים שהוא עצמו אומר, ההישג אליו הגיע הלילה (בין שלישי לרביעי) לא פחות חשוב עבורו. ג'יימס נכנס במהלך הניצחון 123:129 על הניקס (אחרי הארכה) לטופ 5 בטבלת מוסרי האסיסטים של כל הזמנים, אחרי שעקף את מארק ג'קסון וסטיב נאש והתברג במקום הרביעי עם 10,338 אסיסטים בקריירה. רק ג'ון סטוקטון (15,806), ג'ייסון קיד (12,091) וכריס פול (11,246) נמצאים מעליו, ובהתחשב בכושר הנוכחי שלו בגיל 38, כשהוא עדיין בשיאו ועדיין רושם מספרים נפלאים מדי משחק, לא ברור היכן הוא ייעצר.

"זה מדהים, כי לערב את החברים שלי זה מה שאני אוהב לעשות. לאורך כל הקריירה אני מנסה למצוא את החברים שלי לקבוצה במקומות הנכונים, ואני יודע שהייתי חלק מקבוצות טובות, כי כדי להגיע למספר כזה של אסיסטים - צריך שהשחקנים שאתה מוסר להם יקלעו", אמר לברון בסיום. "כשהשם שלך מוזכר לצד שחקנים אגדיים, זה תמיד כיף. שיחקתי נגד סטיב נאש המון פעמים במהלך הקריירה, יכולת המסירה שלו הייתה עילאית. מארק ג'קסון היה שחקן גדול, הוא שיחק בניקס במשך הרבה שנים והיה שחקן מיוחד. כיף לי להיות מוזכר לצד השחקנים הגדולים".

אבל גם עכשיו, כשהוא מדורג רביעי בטבלת האסיסטים של כל הזמנים, שני (זמנית) בנקודות, תשיעי בחטיפות ותשיעי בשלשות שנקלעו, לברון מתעקש שהשיאים הוא לא מטרה עבורו.

"לא הגעתי לנקודה הזאת בקריירה מתוך מחשבה על לשבור שיאים ולהגיע לסטטיסטיקות מרשימות. אני פשוט משחק את המשחק בצורה הנכונה, ומנסה בכל משחק להוות איום משולש - קליעה, ריבאונדים, אסיסטים, הגנה. אני משתדל לעשות את זה מדי משחק, ונותן לגורל לקבוע לאן זה יילך".

יש מי שבטוח: השיאים שבפתח יתנו ללברון חותמת בדיוני ה-GOAT

זה היה לילה מיוחד עבור לברון. הוא הופיע במדיסון סקוור גארדן לראשונה מאז ינואר 2020, ודווקא ב"מכה של הכדורסל" קיבל השראה לטריפל דאבל הראשון שלו העונה, והראשון שלו מאז שחגג יום הולדת 38, עם 28 נקודות, 11 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. לשם השוואה, רק שלושה שחקנים לפניו הגיעו לטריפל דאבל בגיל 38, אלווין הייז, קארל מאלון וטים דאנקן.

כך או כך, ללברון חסרות כעת 89 נקודות בלבד כדי להגיע לקארים עבדול ג'באר ולכבוש את המקום הראשון בטבלת הקלעים של כל הזמנים. התרחיש ההגיוני הוא ששבירת השיא תגיע בעוד ארבעה משחקים, ב-9 בפברואר נגד מילווקי. אבל ייתכן שזה יקרה גם יומיים קודם לכן, במשחק מול אוקלהומה סיטי. כדי שזה יקרה. לברון יצטרך להעמיד ממוצע של 29.7 נקודות בשלושת המשחקים הבאים, לא רחוק מהממוצע העונתי שלו.

את ברכת הדרך מקארים הוא כבר קיבל. "אני נושא את הלפיד בתור שיאן הנקודות של ה-NBA במשך 38 שנים. לברון מתקרב, וזה גורם לי להתרגשות והקלה. אני יודע שאני מעביר את הלפיד לשחקן שראוי לזה, ובגדול", אמר עבדול ג'באר הלילה. "לברון הרוויח את זה ביושר, ואני מקווה שהוא יחזיק בשיא אפילו במשך יותר שנים ממני".

לברון בכל מקרה מתכוון להמשיך עוד כמה שנים בליגה, ולא רואה את הפרישה באופק. "אני לא הולך לשום מקום. אהיה חלק מהליגה הזאת בשנים הקרובות", הוא אומר. "אני יודע שאגיע לכל מיני שיאים לאורך הדרך, כך שאני לא מרגיש שום עול או לחץ בקשר לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully