וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר? מכבי חיפה בטוחה: עם סבע והמגנים זה ייראה אחרת

1.2.2023 / 7:39

הירוקים סופרים שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון אחרי ה-2:2 עם נתניה בגביע, מבינים ש"צריך להרים את הרמה", אבל בונים על קורנו וסונדגרן שחוזרים לעצמם, ומשוכנעים ששחקן הכנף ידחוף קדימה את היתר. בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את פיירו לחדרה

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:2 (משחק ראשון ברבע גמר הגביע)/ספורט1

תחושות מעורבות במכבי חיפה אחרי ה-2:2 אמש (שלישי) מול מכבי נתניה במשחק הראשון של רבע גמר גביע המדינה. מצד אחד בחיפה היו מאוכזבים מהיכולת במרבית הדקות, אך מצד השני שאבו עידוד מהיכולת ב-10 הדקות האחרונות ובעיקר מהחזרה לעניינים של המגנים דניאל סונדגרן ופייר קורנו. "כשכל הסגל כשיר, אז יש לנו הרבה אופציות ואנחנו יכולים להשתדרג", אמר גורם במועדון "אין ספק שחזרה טובה של פייר ודניאל היא דבר משמעותי מאוד עבורנו".

מצד שני, בחיפה מרגישים שהם עדיין לא מצליחים להרים את הרמה ולמעשה סיימו שלושה משחקים בשבוע וחצי ללא ניצחון. "אין ספק שאנחנו צריכים להרים את הרמה", הודה שחקן בקבוצה, "משבר? זה לא משנה איך קוראים לזה. אנחנו צריכים להשתפר". בחיפה מרוצים מכך שהתיקו מעביר את ההכרעה למגרש הביתי ומשוכנעים שמול הקהל הביתי, יהיה ניתן לגבור על נתניה ולהעפיל לחצי גמר. "המטרה היא לזכות בגביע, ובבית שלנו אנחנו יכולים וצריכים לעבור", אמרו במועדון.

עומרי גנדלמן שחקן מכבי נתניה לפני פייר קורנו שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
חזרה משמעותית. קורנו/ברני ארדוב

האזינו: שלמה וייס על הנעשה במכבי חיפה

בקבוצה נרשמו דקות של דאגה כאשר פרנזי פיירו נפצע. בסיום המשחק העריכו בחיפה שמדובר במכה יבשה לאחר שהשחקן ספג דריכה. החלוץ בספק למשחק מול הפועל חדרה, אך בקבוצה ינסו להכשירו. מי שיכלל בסגל הוא דיא סבע שיערוך היום אימון בכורה. בחיפה משוכנעים שהכניסה של סבע לעניינים, תרענן משמעותית את הקבוצה ותרים את הרמה של כל שחקני החלק הקדמי .

בקבוצה מודעים לכך שהסגל הנוכחי כולל שחקנים רבים וייתכן שעופרי ארד וינון אליהו ישוחררו היום. השניים כידוע קיבלו אור ירוק לעזוב והדבר תלוי בהם.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully