וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שנת הפסקה: שון פייטון חוזר ל-NFL ויאמן את דנבר

דנבר סיכמה עם ניו אורלינס על חזרתו של המאמן לאחר עונת הפסקה. דמיקו ריאנס יאמן את יוסטון. וגם: השיא השלילי המוזר של הקוורטרבק של בולטימור טיילר האנטלי

שון פייטון. Todd Kirkland, GettyImages
שנה אחת בחוץ הספיקה. פייטון/GettyImages, Todd Kirkland

לפני שנה הודיע שון פייטון, מאמנה המוערך של ניו אורלינס סיינטס, על פרישה. כמי שהמשחק זורם בדמו, זה הספיק לו. הערב (שלישי) דווח כי פייטון הגיע לסיכום עם דנבר ברונקוס, שחיזרה אחריו זמן רב, וימונה למאמנה.

מאחר שפייטון בן ה-59 פרש כמאמן הסיינטס, אותם הוביל לזכייה בסופרבול בעונת 2010, ניו אורלינס תקבל פיצוי - בחירה מספר 30 בדראפט הקרוב ובחירת סיבוב שני בדראפט 2024.

גם ליוסטון יש מאמן חדש, כשדמיקו ריאנס, מתאם ההגנה של סן פרנסיסקו, מונה במקום לאבי סמית' שפוטר. החוזה בין הצדדים הוא לשש שנים והטקסאנס הפכו לקבוצה הראשונה אי פעם שמחתימה שלושה מאמנים שחורים ברצף.

ולסיום, קוריוז: ג'וש אלן לא יוכל לשחק בפרובול לצד הקוורטרבקים שכבר נבחרו ב-AFC - דרק קאר מלאס וגאס וטרבור לורנס מג'קסונוויל. מי יהיה הקוורטרבק השלישי? טיילר האנטלי, מחליפו של למאר ג'קסון שנפצע בבולטימור. כל זאת, לאחר עונה שבה מסר לשני טאצ'דאונים בלבד. זהו שיא שלילי חדש, לאחר שמייק בורילה מפילדלפיה הגיע ב-1975 לפרובול עם שש מסירות בלבד לטאצ'דאון. כן, עד כדי כך האירוע הזה חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully