וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לתואר ראשון מאז 1955? ניוקאסל עלתה לגמר גביע הליגה

שון לונגסטאף כבש צמד ב-1:2 על סאות'המפטון (1:3 בסיכום) והעלה את המגפייז לגמר גביע הליגה, בו יפגשו ככל הנראה את מנצ'סטר יונייטד

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

ניוקאסל הפכה לקבוצת צמרת בחסות הכסף הסעודי, ניצבת במקום השלישי בפרמיירליג וכעת גם נמצאת מרחק משחק אחד מתואר ראשון באנגליה מאז 1955. אז, לפני 68 שנה, המגפייז הניפו את הגביע בפעם האחרונה, והערב (שלישי) הם העפילו לגמר גביע הליגה בזכות 1:2 ביתי על סאות'המפטון, אחרי שניצחו 0:1 גם בחוץ בשבוע שעבר. זו תהיה ההופעה השנייה שלהם במעמד, אחרי ההפסד בגמר 1976 למנצ'סטר סיטי.

שון לונגסטאף, שכבש שני שערים בשלוש וחצי השנים האחרונות, השווה את המאזן כבר בדקה ה-21. תחילה הקשר בן ה-25 קיבל כדור מקירן טריפייר וירה בימין פנימה מזווית אלכסונית בדקה החמישית, ואחרי 16 דקות סיים מהלך קבוצתי נפלא והשלים צמד אחרי הכנה של מיגל אלמירון. צ'ה אדמס צימק בבעיטה ממרחק בדקה ה-29, אבל הסיינטס לא הצליחו להשוות גם אחרי הרחקתו של ברונו גימראייש בדקה ה-80. האדום הישיר הזה יעלה לברזילאי בהיעדרות משלושת משחקי הליגה הבאים - מול ווסטהאם, בורנמות' וליברפול.

שון לונגסטאף שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
צמד ראשון בקריירת הבוגרים. שון לונגסטאף/רויטרס

ניוקאסל הייתה לאחרונה במעמד של גמר ב-1999, אז הפסידה 2:0 למנצ'סטר יונייטד את הגביע האנגלי כשהשדים האדומים השלימו טרבל. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הפעם יהיה בין השתיים מפגש ראשון אי פעם בגמר גביע הליגה. יונייטד תארח מחר (רביעי, 22:00, ספורט1) את נוטינגהאם פורסט אחרי 0:3 בחוץ במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully