וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שער עצמי מ-48 מטר: שטוטגרט עלתה לרבע גמר הגביע הגרמני

צפו: מברופאנוס (3) סידר לפאדרבורן יתרון ביזארי, אבל דיאס השווה תוך ארבע דקות בבכורה (86) וגיראסי קבע 1:2 דרמטי בדקה ה-95. אוניון ברלין הפכה ל-1:2 מול וולפסבורג

תקציר ניצחונה של שטוטגרט 1:2 על פאדרבורן בשמינית גמר הגביע הגרמני/ספורט1

שטוטגרט ביצעה הערב (שלישי) מהפך דרמטי והעפילה לרבע גמר הגביע הגרמני עם 1:2 דרמטי במגרשה של פאדרבורן, המדורגת במקום החמישי בליגה השנייה. זה קרה למרות שער עצמי מדהים של הבלם היווני קוסטאס מברופאנוס, שניסה להחזיר כדור לשוערו פלוריאן מולר והכניע אותו ממרחק של 48 מטרים (!) בדקה השלישית.

הפורטוגלי ז'יל דיאס, שחתם רק אתמול אחרי שנפרד מבנפיקה, נכנס להופעת בכורה בדקה ה-82 והצליח להשוות עם טיל לחיבורים אחרי ארבע דקות בלבד על המגרש. המהפך של המדורגת 15 בבונדסליגה הושלם בדקה החמישית של תוספת הזמן, כשהחלוץ סרו גיראסי נגח מקרוב את הקרן של המחליף פסקל שטנצל. שטוטגרט ברבע הגמר לראשונה מאז 2016.

ז'יל דיאס (מימין) עם סרו גיראסי שחקני שטוטגרט. Lars Baron, GettyImages
איזו בכורה. ז'יל דיאס עם סרו גיראסי/GettyImages, Lars Baron

גם אוניון ברלין המרשימה ידעה להיחלץ מפיגור ועלתה לרבע הגמר עם 1:2 ביתי על וולפסבורג. לוקה ואלדשמידט סובב פנימה בדקה החמישית עבור הזאבים, אבל מגן הרכש יוסיפ יוראנוביץ' בישל את השוויון לבלם רובין קנוכה שבע דקות לאחר מכן והמחליף קווין ברנס הכריע בדקה ה-79. ניקו גיסלמן הורחק משורות המארחת שלוש דקות לסיום בגלל התחזות שהובילה לצהוב שני.

שלב שמינית הגמר יימשך מחר עם המפגשים בין ר.ב. לייפציג להופנהיים ובין מיינץ לבאיירן מינכן. ארבעה משחקים נוספים ייערכו בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully