וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעות של סטפן קרי ואשתו: תומכים בצמצום פערים, אבל בבקשה לא לידנו

בארה"ב חושפים את המכתב ששלחו קרי ואשתו לעיירה שבה הם מתגוררים, ובו הם מתנגדים להקמת יחידות דיור בר השגה ליד האחוזה המפוארת שלהם: "אם יאושר, בנו גדר גבוהה"

סטפן קרי ואשתו אאישה קרי, במהלך פעילות צדקה. Noah Graham, GettyImages
גם עוסקים בצדקה, אבל לא בחצר האחורית שלהם. הזוג קרי/GettyImages, Noah Graham

סטפן קרי הוא אחד הספורטאים הפופולריים בארה"ב, אבל ייתכן שהחשיפה האחרונה בתקשורת האמריקאית תפגע קצת בתדמיתו. על פי דיווחים בארה"ב, קרי מתנגד לבנייה של יחידה רב-משפחתית ליד אחוזתו הענקית, על אף שמדובר בדיור בר השגה עבור רבים בשכונה יוקרתית. לקרי יש אחוזה מפוארת ששווה 30 מיליון דולר, וטוען שהוא לא מוכן שיבנו בסמוך אליה בית שמיועד למספר משפחות מאחר שהוא "חושש לפרטיותו ולבטיחותו".

קרי, יש לציין, הוא דמוקרט, תומך ביידן, שב-2021 הצטרף לעמותה שמקדמת "גישור על פער העושר הגזעי". למרות זאת, הוא מתנגד לבנייה שליד ביתו, על אף שמדובר בבתים שיהיו זולים יותר באזור היוקרתי. קרי ואשתו אאיישה כתבו מכתב לראשי העיר את'רטון בקליפורניה שבה הם מתגוררים, וביקשו שהיא תשקול מחדש את הבנייה של הנכס בן 16 יחידות דיור ליד אחוזתם.

סטפן קרי ואשתו אאישה קרי. Miikka Skaffari, GettyImages
תומך באובמה וצמצום פערים גזעיים. קרי/GettyImages, Miikka Skaffari

"אנחנו מהססים אם להוסיף לרטוריקה את המשפט 'לא בחצר האחורית שלנו' (תרתי משמע), אבל רצינו לשלוח מכתב לפני הפגישה היום", כתבו בני הזוג במכתב. "בטיחות ופרטיות עבורנו ועבור ילדינו אלה דברים שממשיכים בראש סדר העדיפויות שלנו".

"הגארד של גולדן סטייט ווריורס מתנגד לדיור בר השגה בשכונה שלו, אבל ב-2021 קרי הצטרף לעמותה NinetyToZero, שמטרתה לקדם שוויון כלכלי והזדמנויות", נכתב בתקשורת האמריקאית. "גישור על פער העושר הגזעי הוא אחד האתגרים הגדולים ביותר של הדור שלנו", אמר אז קרי. "חיפוש אחר פתרונות ויצירת הזדמנויות זה משהו שאני מחויב אליו מאוד".

קרי הוא דמוקרט ותיק. הוא הביע תמיכה בנשיא לשעבר ברק אובמה בנושא שוויון גזעי. ב-2020 הוא העמיד את ילדיו מול מצלמה במהלך כנס תמיכה בג'ו ביידן. הוא תרם 10,000 דולר לעמותות צדקה הקשורות לקולין קפרניק וכינה את הריצה של דונלד טראמפ לנשיאות ב-2024 כ"זוועה".

וכך בזמן שאנשי העיירה את'רטון מנסים לעמוד בדרישות של המדינה להגיש תוכניות לבניית דיור בר השגה - בני הזוג קרי רוצים שהעיר תבטל את הפרויקט ליד ביתם לטובת אחרים, רחוקים יותר.

בבקשה של משפחת קרי, אם בכל זאת ייבנה הבית ליד האחוזה הענקית שלהם, הם דורשים שיבנו גידור גבוה יותר וגינון בין הנכסים. "נבקש שהעיירה תתחייב להשקיע בגידור גבוה בהרבה ובגינון כדי לחסום את קווי הראייה לשטח משפחתנו", כתבו בני הזוג.

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully