וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "החצי הראשון שלנו היה בושה, להפועל פ"ת הגיע יותר"

מאמן מ.ס. אשדוד אחרי ה-1:1 במשחק הראשון ברבע גמר הגביע: "כן העברנו את ההכרעה אלינו וזה משהו לחיות איתו". טסלפפה נשאל על עידן ורד: "מקווה שנצרף שחקן משמעותי עד סוף החלון"

תקציר: הפועל פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

רבע גמר גביע המדינה יצא לדרך הערב (שלישי) באצטדיון בפתח תקוה, שם הפועל המקומית סיימה ב-1:1 נגד מ.ס. אשדוד. המלאבסים מהליגה הלאומית אמנם נקלעו לפיגור מוקדם בעקבות פנדל של מוחמד כנעאן בדקה ה-4, אבל דרור ניר (43) מצא את הרשת בניסיון להרים לרחבה וסידר לקבוצתו את שער השוויון שהגיע לה. כעת ההכרעה עברה לאצטדיון הי"א באשדוד, שיארח את הגומלין ב-28 בפברואר.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד, לא חסך ביקורת בסיום כשאמר: "החצי הראשון שלנו היה...אין מילה אחרת חוץ מבושה. בחצי השני כבר שיחקנו קצת כדורגל, לא מספיק מבחינתי - היינו בלי אנרגיות היום. החצי הראשון שלנו היה אחד הכי חלשים של הקבוצה, אבל אני כן אוהב את מה שקורה באשדוד ואת השחקנים. יש נפילות מתח, אנחנו אחרי קרב גדול מאוד בליגת העל שהשוונו בו בדקה ה-94 וזה לוקח אנרגיות, אבל פשוט שיחקנו לא טוב בחצי הראשון, לא הגבנו למה שקורה ולהפועל פתח תקוה הגיע יותר. כן העברנו את ההכרעה אלינו וזה משהו שאפשר לחיות איתו".

עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
"השארנו לעצמנו סיכוי". טסלפפה/דני מרון

שלא במפתיע, עופר טסלפפה היה מרוצה הרבה יותר: "הייתה לנו מחצית ראשונה ממש טובה, אבל לקראת הסוף התעייפנו. הגענו למצבים שלנו, בסך הכי אני מרוצה. לגביע הגענו משוחררים, בלי מתח ולחץ, העבודה היא בליגה והיא רבה. יש עוד חודש עד הגומלין, זה המון. אנחנו צריכים להגיע במומנטום טוב. קל זה לא הולך להיות, אבל השארנו לעצמנו סיכוי לגומלין".

כשנשאל אם אם עידן ורד יצטרף מחר, השיב: "אני מקווה שנצרף שחקן משמעותי עד סוף החלון. נראה מחר".

דרור ניר שכבש את השוויון, בהרמה לרחבה שלא נראה שאחד משחקני ההתקפה הגיע אליה, הוסיף: "עבדנו מאוד קשה, מאוד רצינו את זה וזה הגיע לנו. עלינו להמשיך להיות מאוחדים, לעבוד קשה, לרצות ולתת את המקסימום בכל משחק. מי מאיתנו הבקיע? לא ראיתי אם הייתה נגיעה או לא, העיקר שהכדור בפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully