וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ נפגש עם נשיא אופ"א: ישראל תארח את גמר הקונפרנס ליג?

31.1.2023 / 16:10

יו"ר ההתאחדות נפגש עם אלכסנדר צ'פרין: "הוא אחד התומכים הגדולים בכדורגל הישראלי, הוא יגיע לפה בשנה הקרובה ויחבר בינינו להתאחדויות ביבשת"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, נפגש אתמול (שני) בשווייץ עם נשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין. בפגישה לקחו חלק גם האחראי על ההתאחדויות באופ"א, זוראן לאקוביץ', וסמנכ"ל ההתאחדות אבי לוי.

זוארץ אמר לאחר מכן: "נשיא אופ"א הוא אחד התומכים הגדולים בכדורגל הישראלי ואני שמח לחזור ולשתף איתו פעולה בשנים הקרובות. הנשיא הבטיח כי יגיע לישראל במהלך השנה הקרובה, ככל הנראה בספטמבר, והבהיר כי יסייע לי בקידום הכדורגל בכלל וכדורגל הנשים בפרט.

יו״ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, נפגש בשווייץ עם נשיא אופ״א אלכסנדר צ׳פרין. אופ"א, אתר רשמי
יו״ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, נפגש בשווייץ עם נשיא אופ״א אלכסנדר צ׳פרין/אתר רשמי, אופ"א

"בזמן הקרוב תגיע אלינו נאדין קסלר, האחראית על התחום באופ"א, לטובת בניית תוכנית אסטרטגית לענף שאני כל כך מאמין בפוטנציאל האדיר שלו. פיתוח הכדורגל בקרב ילדים ובני נוער הוא נושא מרכזי נוסף בו עסקנו והנשיא יסייע בחיבור עוד יותר טוב בינינו לבין התאחדויות אירופיות מובילות בתחום ובבניית שיתופי פעולה מועילים ומקדמים.

"כמו כן, הדגשתי בפני נשיא אופ"א את הרצון הגדול שלנו כמדינה וכהתאחדות לארח את גמר הקונפרנס-ליג בשנה-שנתיים הקרובות והתשובה שלו נסכה בי ביטחון רב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully