וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הספורטיבי של זלצבורג: "לא לוחצים את גלוך, ייקח לו זמן"

כריסטוף פרוינד, שהגיע ארצה במיוחד כדי להשלים את רכישת הקשר ממכבי תל אביב, בריאיון באוסטריה: "אוסקר היה שחקן מאוד נחשק והיינו צריכים לצרף אותו עכשיו, אבל הוא רק בן 18 ולראשונה מחוץ לישראל"

הביצועים של אוסקר גלוך בהופעת הבכורה הלא רשמית במדי רד בול זלצבורג/מתוך יוטיוב

אוסקר גלוך מתאקלם לחיים בזלצבורג, וכמו שסיפר סוכנו עו"ד שחר גרינברג אתמול בריאיון בתכנית הספורט ב-103FM, גם באוסטריה מאוד מתלהבים מהגעת הקשר בן ה-18 של מכבי תל אביב ומצפים לראות את יכולותיו ברמות הגבוהות.

היום (שלישי) התראיין המנהל הספורטיבי של רד בול זלצבורג, כריסטוף פרוינד שבשבוע שעבר הגיע לישראל כדי להשלים את צירופו של גלוך תמורת 7 מיליון יורו ממכבי תל אביב, וסיפר על התכניות והציפיות מהיהלום החדש.

אוסקר גלוך רד בול זלצבורג עם שחר גרינברג. האתר הרשמי של זלצבורג, אתר רשמי
פרוינד (משמאל) עם גלוך, אביו ונציגו. זלצבורג תיתן לו זמן להתאקלם/אתר רשמי, האתר הרשמי של זלצבורג

כשנשאל פרוינד האם חצי העונה הקרובה תהווה מעין הכנה עבור גלוך כדי שיוכל להפוך לשחקן משמעותי ברד בול זלצבורג החל מהעונה הבאה, השיב: "זו בהחלט תוכנית טובה. אנחנו לא לוחצים את אוסקר, הוא רק בן 18, עבר למדינה אחרת לראשונה בחייו. הוא שיחק מגיל 6 במכבי תל אביב וכעת הוא צריך לשחק בליגה אחרת, במדינה אחרת ועם תרבות שונה. הוא היה צריך להגיע עכשיו, אבל אני משוכנע שבאביב האוהדים יהיו מאוד מרוצים ממנו. הוא כדורגלן מאוד מאוד טוב, אבל ייקח לו זמן".

פרוינד גם התייחס לכך שזלצבורג גברה על ברצלונה ומועדוני פאר נוספים בקרב על גלוך: "מאז ומתמיד היו שחקנים שזכו לחיזורים מהמועדונים הכי גדולים בעולם והגיעו אלינו, כמו דאיו אופמקאנו וארלינג הולאנד, אבל כן, אוסקר היה שחקן מאוד נחשק. עשינו לעצמנו שם טוב בשנים האחרונות עבור שחקנים צעירים ומוכשרים מכל העולם, שרואים שבזלצבורג הם יכולים לעשות את הצעד הבא ולהפוך לשחקנים מאוד מבוקשים. זו גאווה גדולה ששחקנים בוחרים להגיע אלינו".

ביום שישי תארח רד בול זלצבורג את שטורם גראץ במסגרת הגביע האוסטרי ובשבת הבאה תשוב לפעילות גם בליגה האוסטרירת אחרי פגרת חורף ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully