וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק זכתה בפעם השלישית ברציפות באליפות העולם בכדוריד

הדנים ניצחו 29:34 את צרפת בגמר בשטוקהולם והפכו לראשונים אי פעם שרושמים שלוש זכיות בזו אחר זו. לאוגה וגידסל הצטיינו

תקציר ניצחונה של דנמרק 29:34 על צרפת, גמר אליפות העולם בכדוריד/ספורט1

דנמרק העמיקה הערב (ראשון) את שליטתה בכדוריד העולמי לאחר שניצחה 29:34 את צרפת בגמר איכותי בשטוקהולם, שחתם אליפות עולם נהדרת. הדנים זכו לראשונה בהיסטוריה ב-2019, שמרו על התואר ב-2021 וכעת הפכו לראשונים בהיסטוריה עם שלוש זכיות רצופות.

באולימפיאדת טוקיו היו אלה הצרפתים שקטפו את הזהב עם ניצחון בגמר, אבל בשטוקהולם הוגשה הנקמה. מתיאס גידסל הנהדר הפך כבר בפתיחה למלך שערי הטורניר כשהעלה ל-0:2 ונפרד מהצ'יליאני ארווין פויכטמן שעמד גם הוא על 54 כיבושים לפני כן. דנמרק ברחה ל-4:8 בהנהגת גידסל ורסמוס לאוגה שמידט והפער נשמר עם 9:13, לפני שצרפת הידקה את ההגנה וחזרה לעניינים בזכות לודוביק פברגאס ונדים רמילי שצימקו ל-16:15 בלבד במחצית.

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים זכייה, אליפות העולם בכדוריד. רויטרס
מעצמת הכדוריד המודרנית. דנמרק עם הגביע/רויטרס

דיקם מם השווה בפתיחת המחצית השנייה והצרפתים היו בהתלהבות גדולה, לפני שגידסל וסימון פיטליק ציננו אותם והחזירו את דנמרק ליתרון של שלושה שערים (17:20). פיטליק הורחק לשתי דקות וצרפת ניצלה את זה כדי לצמק עם זריקה משבעה מטרים של מלווין ריצ'רדסון שהקטין שוב להפרש של שער בודד, אבל לאוגה שמידט היה שם עבור הדנים והגדיל ל-26:30 בעזרת שערו השמיני. מם הכניע את קווין מולר וצימק ל-31:29, אבל הדנים הגיבו עם שלושה שערים ועשו היסטוריה.

לאוגה שמידט סיים את המשחק עם 10 שערים, פיטליק כבש 9 וגידסל 6 (60 בטורניר כולו), כאשר אצל הצרפתים היה רמילי המבקיע הבולט עם 6 ומם סיים עם 5.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מתיאס גידסל שחקן נבחרת דנמרק בכדוריד. רויטרס
מלך שערי הטורניר. מתיאס גידסל/רויטרס

ספרד זכתה במדליית הארד לאחר שניצחה 36:39 את שבדיה במשחק על המקום השלישי. גרמניה גברה 24:28 על נורבגיה והשיגה את המקום החמישי ומצרים סיימה שביעית בזכות 35:36 על הונגריה לאחר הארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully