וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן אריקסן ייעדר כשלושה חודשים, קונאטה בספק לריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 14:09

קשר מנצ'סטר יונייטד סובל מפציעה לא פשוטה בקרסול: "עשוי לשוב לקראת סיום העונה". בלם ליברפול ייעדר כשבועיים לכל הפחות

תקציר גביע הליגה האנגלי: נוטינגהאם פורסט - מנצ'סטר יונייטד 3:0/ספורט1

כריסטיאן אריקסן, שנפגע ב-1:3 של מנצ'סטר יונייטד על רדינג בגביע האנגלי, סובל מפציעה לא פשוטה בקרסול וייעדר עד השלבים המאחורים של חודש אפריל, או עד תחילת חודש מאי - כך הודיעו היום (שלישי) השדים האדומים. "יש תקווה מסוימת שכריסטיאן יוכל לחזור ולהצטרף אלינו בשלבי ההכרעה של העונה", הוסיפו במועדון.

"נצטרך לראות מה מצבו", אמר אמש אריק טן האח. "בגלל שזו פגישה בקרסול, יייקח קצת זמן לקבל תשובות". הקשר הדני בן ה-30 הפך לשחקן חשוב במערך של השדים האדומים מאז הצטרף בקיץ מברנטפורד. העונה רשם שער אחד ושבעה בישולים ב-19 משחקי ליגה. בכל המסגרות יש לו שני שערים ותשעה בישולים.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאן אריקסן. רויטרס
נתראה בעוד כשלושה חודשים. אריקסן/רויטרס

עם כל הכבוד ליונייטד, ליברפול סובלת ממכת פציעות של ממש, אליה הצטרף גם איברהימה קונאטה. הבלם נפגע בשריר הירך האחורי במהלך ההפסד לברייטון בגביע ויחמיץ לכל הפחות שבועיים, כולל את המשחקים מול וולבס, אברטון וניוקאסל. הוא נמצא בספק גדול גם למשחק הראשון מבין שניים מול ריאל מדריד, בשמינית גמר ליגת האלופות, ב-21 בפברואר.

ברשימת הפצועים של יורגן קלופ ניתן למצוא גם את וירג'יל ואן דייק, רוברטו פירמינו, דיוגו ז'וטה, לואיס דיאס וארתור מלו. כרגע, הבלמים הבריאים היחידים הם ג'ו גומז, ג'ואל מאטיפ ונאט פיליפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully