וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמשיך במומנטום? הפועל תל אביב תתארח בטרנטו

31.1.2023 / 13:52

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ייצאו האדומים לאיטליה למפגש נגד המדורגת תשיעית בטבלת היורוקאפ (ד', 21:00, ספורט 1), שחטפה במשחק הראשון בישראל תבוסה ב-30 הפרש

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 82:84 על טורק טלקום ביורוקאפ/ספורט1

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (רביעי, 21:00, שידור ישיר בספורט 1) ב-BLM גרופ ארינה שבטרנטו, שם יפגשו האדומים את הקבוצה המקומית במסגרת המחזור ה-13 ביורוקאפ. הפועל, שכבר הבטיחה את עלייתה לשלב הבא, מדורגת במקום השני בבית ב' עם שמונה ניצחונות וארבעה הפסדים, ואילו היריבה האיטלקית מדורגת תשיעית בבית, עם שני ניצחונות בלבד מ-12 משחקים. הפועל תל אביב הביסה את טרנטו בסיבוב הראשון בהיכל שלמה 63:93.

הקבוצה של דני פרנקו המריאה הבוקר לאיטליה למילאנו ומשם המשיכה במסע בנסיעת אוטובוס בת שעתיים לטרנטו. האדומים יערכו אימון ערב באולם בו ייערך המשחק, כשבהפועל מקווים שכל השחקנים, כולל אלה שהחלימו ממחלה לאחרונה, יוכלו ליטול חלק באימון המסכם ולשחק במשחק מחר.

על אף המצב הקשה של טרנטו בטבלת היורוקאפ, האדומים לא מקלים ראש ביריבה שלהם, ומאמינים שמצפה להם מחר משחק קשה. בקבוצה מקווים להמשיך לבנות על הכושר הטוב של שחקני החוץ, ביחד עם ההצגה של תומר גינת וצ'ינאנו אונואקו מהמשחק האחרון, ולצאת עם ניצחון שישי ברציפות ביורוקאפ.

ג'יילן הורד, שחקן הפועל תל אביב לצד קסבייר מנפורד. ברני ארדוב
לא מקלים ראש ביריבה. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בניגוד למצב הקשה שלהם ביורוקאפ, בליגה האיטלקית מצבה של טרנטו הוא לא רע והיא מדורגת שישית בטבלה. שלושה שחקנים קולעים בספרות כפולות עבור טרנטו - הפורוורד דייגו פלקדורי, האמריקאי הנשוי לישראלית דרו קרופורד ואקס הפועל חולון דריון אטקינס. שמות מוכרים נוספים הם אקס הפועל ירושלים טרנט לוקט והגארד בן ה-20 מתאו ספניולו שנבחר 50 בדראפט האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully