וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טננבאום, ואן אובריים ותורג'מן צפויים לפתוח במכבי ת"א בגביע

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 15:08

קראנקה אמור לערוך שינויים רבים מול מכבי פתח תקוה, גם יונתן כהן וקנדיל בתמונה. בני לם: "הכל אפשרי, באים לעשות הכל כדי לנצח" (רביעי, 20:30)

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מכבי תל אביב

הצהובים יערכו שינויים רבים בהרכב במשחק רבע גמר גביע המדינה הראשון מבין שניים מחר (רביעי, 20:30) מול מכבי פתח תקוה. בשל עונש רדיוס שהושת על הקבוצה, תארח מכבי תל אביב את המשחק באיצטדיון בנתניה. המאמן אייטור קראנקה צפוי להריץ בהרכב הפותח אחרי הרבה זמן מספר שחקנים שלא זכו לדקות משחק. יונתן כהן ודור תורג'מן עשויים לפתוח יחד בחוד, מאור קנדיל אמור לעלות כמגן ימני ובקישור צפויים לשחק יחד אייל גולסה, יוריס ואן אובריים ואבי ריקן. גם השוער דניאל טננבאום מועמד לפתוח בין הקורות. אנריק סבוריט שהורחק בדרבי בשבת ייעדר.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, ניר ביטון, שרן ייני, אופיר דוידזאדה, אייל גולסה, יוריס ואן אובריים, אבי ריקן, דן ביטון, יונתן כהן, דור תורג'מן.

דור תורג'מן, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יקבל קרדיט בחוד? תורג'מן/מאור אלקסלסי

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 20:30) מול מכבי תל אביב. "כשקבוצה כמו מכבי פתח תקוה נמצאת במקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית גם מכבי תל אביב מתייחסת אליה ברצינות", אמר המאמן בני לם. "אם הגענו לרבע גמר אחרי שעברנו משוכות כמו הפועל ירושלים ונס ציונה אנחנו צריכים לבוא מוכנים גם למכבי תל אביב".

המאמן הוסיף ואמר: "ברור לי שקיבלנו את אחת הקבוצות הכי חזקות בליגה אבל בכדורגל הכל אפשרי ואנחנו באים לעשות את הכל כדי לנצח את המשחק. אני לא רוצה להתייחס לעניין שיש בגביע שני משחקים ברבע גמר, אנחנו כרגע מתמקדים במשחק מחר ואז נחשוב על המשחק הבא. נכון ששחקנים חשובים מאד חסרים אבל יש מחליפים וזה המקום להראות שיש לנו מחליפים טובים".

עוד בוואלה!

מתחמשת: יהונתן לוי ומשה מולה חתמו במכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
בני לם, מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
אופטימי. לם/קובי אליהו

תומר לוי הוסיף: ""לגביע יש חוקים משלו אבל אנחנו הולכים לשחק מול אחת הקבוצות הטובות במדינה, במגרש שלה. אנחנו עובדים קשה ועושים את כל ההתאמות הדרושות לקראת המשחק ונקווה שנוכל להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully