וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישוב לליגת העל? הפועל תל אביב במגעים עם נציגי חוסה רודריגס

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 13:18

אקס מכבי חיפה ומכבי ת"א מיעט לשחק העונה בסן ז'ילואז, עדיין לא ברור האם האדומים יצליחו להגיע עימו לסיכום. במועדון מקווים לחזק את החלק ההתקפי, קונטה צפוי להישאר, איליץ' לא מעוניין להיות מושאל ללאומית, ורד לא יעזוב ללא פיצוי כספי הולם

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב מנהלת מגעים עם אקס מכבי חיפה ומכבי תל אביב, חוסה רודריגס. הספרדי מיעט לשחק העונה באוניון סן ז'ילואז הבלגית, עם תשע הופעות בלבד, ולא מן הנמנע שיעזוב כעת או בקיץ. האדומים במגעים עם נציגיו של השחקן, אולם עדיין לא ברור האם יצליחו להגיע עימו לסיכום עד סגירת החלון. רודריגס, בוגר מחלקת הנוער של ריאל מדריד, נחת במכבי תל אביב בקיץ 2017, ושב לקדנציה שנייה בכדורגל הישראלי בקיץ 2020, אז חתם במכבי חיפה וסייע לה לזכות בשתי אליפויות רצופות.

במקביל, הפועל תל אביב עושה מאמצים להתחזק בשחקן נוסף בחלק הקדמי עד לתום מועד ההעברות. במועדון מנהלים שיחות עם זרים בעמדת הקשר והחלוץ, כאשר עדיין לא ברור האם יצליחו להגיע לסיכום ולהנחית שחקן בזמן לבדיקות וחתימה.

מי שככל הנראה יישאר בסגל הוא אנטואן קונטה, שמתנדנד כבר תקופה ארוכה, אך גם במקרה שלו הדברים אינם סופיים, היות והרוויה איליץ' חתום במועדון לשנה וחצי ובשלב זה לא מעוניין להיות מושאל ללאומית.

קמארה מבוקש בטורקיה. דה לה פואנטה לא מתלהב לבוא למכבי תל אביב
נטע לביא התארח אצל השגריר היפני: "מקווים שיסלול את הדרך לישראלים נוספים"
זאהי אחמד חתם לארבע שנים בהפועל באר שבע

חוסה רודריגס שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
על הכוונת. חוסה רודריגס/מאור אלקסלסי

בנוגע לעידן ורד, הקשר מבוקש בהפועל ומכבי פתח תקוה אך לא יעזוב ללא פיצוי כספי הולם, ולכן הדברים יתבהרו עד הערב. רז טוויזר עשוי לעזוב לאחת מקבוצות הלאומית שמעוניינות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully