וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמארה מבוקש בטורקיה. דה לה פואנטה לא מתלהב לבוא

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 11:01

שעות של הכרעה בקרית שלום: מכבי תל אביב מנסה להתחזק עד סגירת החלון ברביעי. דה לה פואנטה מעדיף לא להגיע לישראל, בעוד שקמארה מחזיק בנוסף בהצעה ממועדון טורקי ועשוי להישאר בכלל כמושאל ביוון. במקביל, הצהובים בודקים אפיקים ואפשרויות חיזוק נוספות

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

שעות של הכרעה במכבי תל אביב: הקבוצה נמצאת במירוץ כדי להספיק להתחזק עד סגירת חלון ההעברות ביום רביעי. קונרד דה לה פואנטה, אחד מצמד שחקני אולימפיאקוס שמכבי תל אביב רוצה, מעדיף לא להגיע לארץ. המאמצים לצרף את השחקן לא משפיעים עליו ב-24 השעות האחרונות ונראה כי הסיכוי שהוא יגיע אפסי.

באשר לאגיבו קמארה, השחקן קיבל במקביל למכבי תל אביב הצעה לשחק במועדון טורקי והוא שוקל אותה ברצינות, גם במחיר שהחלון בארץ יסגר. חלון ההעברות של חודש ינואר בליגת העל יסגר מחר בערב, בעוד שבטורקיה החלון יהיה פתוח לשבוע מעבר לכך עד ה-8 בפברואר. בכל מקרה, קמארה עשוי להישאר ביוון כמושאל גם אם לא יעבור לטורקיה. בקבוצה פועלים במקביל לשחקני אולימפיאקוס בעוד מישורים כדי לצרף שחקנים אחרים, כך שבסוף עשוי לנחות כאן שחקן אחר.

קונרד דה לה פואנטה האמריקני. Alex Peña, GettyImages
לא מתלהב להגיע לישראל. דה לה פואנטה/GettyImages, Alex Peña

במכבי תל אביב העדיפו את דה לה פואנטה בגלל התפקיד שלו שהוא יותר כנף מאשר קשר אמצע. גם קמארה יכול לשחק בכנף, אבל בתפקידו המקורי הוא יותר שחקן שמתחת לחלוץ, שם יש למכבי תל אביב כבר לא מעט שחקנים. בכל אופן, קמארה יחליט בשעות הקרובות אם הוא מעוניין בהצעת הצהובים בזמן שגם הקבוצה לא יושבת בחיבוק ידיים, אלא בודקת עוד אפיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully