וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תדהים את ברצלונה? בולדווין: "הסיכוי כמו בכל משחק אחר"

31.1.2023 / 7:27

הצהובים יפתחו את שבוע ספרד במשחק חוץ נגד הקטאלנים (21:30), ללא לורנזו בראון ואוסטין הולינס. הגארד המוביל מוכן: "צריך לעשות את הדברים שהביאו אותי לכאן". ניבו: "המטרה השבוע לאסוף שני ניצחונות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 31.1/ספורט1

מכבי תל אביב תיכנס הערב (שלישי, 21:30) לאחד השבועות החשובים שלה בעונת היורוליג 2022/23 כשתתארח אצל ברצלונה בספרד. הצהובים מגיעים למשחק במאזן חיובי של 11 ניצחונות ו-10 הפסדים, 13 מחזורים לסיום העונה, כשלפניהם שני משחקי חוץ קשים בספרד, ועם רצון גדול לא להיקלע למאזן שלילי רגע לפני המשחקים האחרונים של העונה.

מכבי המריאה אתמול בצהריים לספרד ללא אוסטין הולינס ואלכס פויתרס, כשלורנזו בראון שנמצא עם הקבוצה לא אמור ליטול חלק במשחקים, ובמכבי אופטימיים מאוד שישוב לסגל לקראת המשחק נגד הכוכב האדום בלגרד בשבוע הבא.

הולינס נפצע בברכו במהלך המשחק נגד אולימפיאקוס בשבוע שעבר, כשמיד במכבי תל אביב חששו כי מדובר בפציעה מורכבת. הוא נבדק במהלך סוף השבוע והתגלה כי מדובר בפגיעה רצינית שתאלץ אותו להיכנס לניתוח שיגמור עבורו את העונה. במכבי העריכו כי לא יגיע מחליף במקומו, אך אם ייכנס מועמד מתאים, הוא יישקל.

אוסטין הולינס, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יעבור ניתוח שיגמור לו את העונה. הולינס/דני מרון

"אני רואה את הסיכויים שלנו לנצח כמו בכל משחק אחר", אמר לפני הטיסה ווייד בולדווין. "אתה מגיע למשחק עם גישה חיובית כמו שיש לנו כל העונה. כולם מכירים את הקושי שלנו במשחקי החוץ, זה לא סוד ואנחנו צריכים למצוא את הדרך שלנו. נותרו לנו 13 משחקים ואנחנו צריכים למצוא את הדרך לנצח בחוץ. יש לנו שני מבחנים, מחר וביום חמישי. הכל מאוד צפוף, כל הקבוצות קרובות אחת לשניה. אנחנו בשמינייה במשך 21 סיבובים ויש לנו את הבטחון שנוכל להישאר שם במשך כל העונה".

על ההתאמות שהוא צריך לעשות כשאין לו את לורנזו בראון לצדו אמר בולדווין: "אני צריך לעשות את הדברים שהביאו אותי למועדון הזה. זה מצב שמוכר לי גם מהתקופה שלי בבאיירן מינכן, להיות אחד מאותם אנשים שסומכים עליהם. כך גם היה בבאסקוניה. יש למועדון ביטחון בי ולכן אני פה. אני צריך לקחת את האחריות, ללכת צעד קדימה כמו שאני עושה, וכמו שהחברים שלי עושים יחד איתי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
הרבה אחריות עליו בהיעדרו של בראון. בולדווין/לילך וייס רוזנברג

"אנחנו לוקחים כל משחק בתור אחד חשוב מאוד", הדגיש ג'וש ניבו. "לא רק את המשחקים של השבוע הקרוב. המטרה שלנו לשבוע הזה היא לאסוף שני ניצחונות. יש לנו סגל עמוק למרות החיסורים, יש לנו שחקנים שיכולים לצעוד קדימה ולעזור לנו להשיג שני ניצחונות".

כשנשאל על ההצטרפות לסגל של סולימאן בריימו, השיב ניבו: "אנחנו מכירים לאט-לאט את סו. הוא תוספת נהדרת לקבוצה, הוא תחרותי, משחק קשוח ואנחנו שמחים שהוא איתנו".

אגב, לרגל ציון יום השואה הבינלאומי שחל בשבוע שעבר (27.1), נערכו בברצלונה סדרת אירועים להנצחת זכרון השואה ולמאבק בתופעת הגזענות והאנטישמיות באמצעות הספורט עם הקהילות היהודיות של ברצלונה. האירועים התקיימו במסגרת פרויקט "קבוצה אחת - עם אחד" שמובילים המרכז לאימפקט יהודי, יחד עם מועדון הכדורסל מכבי תל אביב והמחלקה לישראל ולהנצחת השואה בהסתדרות הציונית העולמית, הפועלים לקידום הספורט ככלי למאבק באנטישמיות והשנאה, ולחיזוק הקשר בין ישראל והקהילות היהודיות באירופה, דרך משחקיה של מכבי תל אביב ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully