וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו אריה על האדום: "כשראיתי את שיבוץ השופטים, הבנתי שנהיה בבעיה"

מאמן הפועל ירושלים זעם אחרי ההרחקה וההפסד: "לא רוצים לראות אותנו למעלה בטבלה". איגוד השופטים הגיב בחריפות: "לא נקבל הטלת דופי מוסרי בשיבוץ ובצוות". רפואה שניצח לראשונה בסכנין: "תמיד יש לחץ במקום כזה"

תקציר: בני סכנין - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

סיבוב שלם חיכו בבני סכנין לרגע הזה, והערב (שני) הוא הגיע. הקבוצה השיגה את ניצחון הליגה הראשון שלה תחת קובי רפואה עם 1:2 על הפועל ירושלים, כאשר גם ניצחון הליגה הקודם שלה היה נגד הקבוצה מהבירה ובאותה תוצאה. המארחת נהנתה מצמד של גיא מלמד ופתחה פער של ארבע נקודות מהקו האדום, רגע לפני שמצפים לה מפגש מול מכבי תל אביב ומשחק חסר נגד הפועל באר שבע.

מן העבר השני, המשבר בהפועל ירושלים נמשך. הקבוצה של זיו אריה סופרת כבר שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון מאז הפגרה, ולפתע היא מוצאת את עצמה חלק מהקרב על הפלייאוף העליון. הירושלמים בהחלט יכולים להרגיש מתוסכלים, זאת לאחר שאיבדו את רוי רביבו להרחקה לא מוצדקת כשהיו ביתרון. המגן השמאלי חילץ כדור נקי מפרדי פלומן, אך השופט גל לוי שפט צהוב שני ושופטי המסך לא היו יכולים להתערב. מלמד כאמור ניצל את היתרון המספרי כדי להפוך ולהעמיק את המשבר של הקבוצה מהבירה.

רוי רביבו, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ההרחקה טרפה את הקלפים. שחקני הפועל ירושלים אחרי האדום לרוי רביבו/ברני ארדוב

זיו אריה היה עצבני מהשיפוט ואמר בתום המשחק: "מדובר במשחק חשוב מאוד וידענו שניצחון ישים אותנו איפה שאנחנו רווצים. התחלנו טוב, הגענו למצב והבקענו. אחרי זה מי שמחליט החליט לעשות מה שהוא רוצה. כשראיתי באמצע השבוע את צוות השיפוט אמרתי לשי אהרון שנהיה בבעיה. העיקר שאיגוד השופטים הביא את תוספתו הזמן מהמונדיאל".

על המשחק עצמו: "הוא היה חד צדדי והלך לכיוון שלנו לגמרי. כמו שלא רצו אותנו בשנה שעברה בליגה ונשארנו, גם העונה לא רוצים לראות אותנו למעלה".

באיגוד השופטים מיהרו לצאת בהודעה חריפה ובה נכתב: "אנחנו מוכנים לקבל ביקורת על החלטת שיפוט כזו אחרת, טעויות קורות ועוד יקרו וגם הוועדה המקצועית מוציאה הסברים על טעויות שיפוט לאחר כל מחזור. עם זאת, אנחנו רואים בחומרה רבה ניסיונות להדביק לשופטים מניעים זרים, כפי שרמז בדבריו מאמן הפועל ירושלים זיו אריה. אנו מבינים את סערת הרגשות, ומותר לבקר החלטות שיפוט - אבל בשום פנים ואופן לא נקבל הטלת דופי מוסרי בשיבוץ ובצוות השיפוט!".

אווקה אשטה סיכם את ההפסד: "התכוננו כל השבוע למשחק סופר חשוב, באנו מוכנים ופתחנו מצוין עד השער. ההחלטה הקשה שינתה את המשחק, היינו צריכים לעשות שינוי ולשחק אחרת. לצערנו זה לא הספיק. היו דקות טובות שלנו, הגעתי למצבים שהייתי צריך להבקיע".

על התפקיד שלו בקבוצה אחרי עזיבת גוני נאור: "אנחנו קבוצה עם סגל טוב. מרגיש שאני מתקדם במועדון, ניתנה לי הבמה לבוא ולהוכיח. יש כאן מספיק שחקנים שבאים לעשות את תפקידם האישית והקבוצתית. יש דברים עוד לשפר, המטרה שלנו היא לנצח, אנחנו צריכים לנצח וגם ננצח. דברים שהספיקו לפני לא הספיקו לנו עכשיו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קובי רפואה, מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
אוויר לנשימה. רפואה/ברני ארדוב

בבני סכנין היו הרבה יותר מרוצים, ובעיקר קובי רפואה שרשם ניצחון ליגה ראשון אחרי סיבוב שלם: "לחץ תמיד יש במקום כמו סכנין. קבוצה ששואפת גבוה תמיד תהיה בלחץ. שמח בשביל השחקנים, יכולנו להגדיל גם את התוצאה אבל ידעתי שזה יהיה קשה. אלה שלוש נקודות מתוקות, לא ניצלנו מספיק את העובדה שהם היו בעשרה שחקנים. השחקנים היו בלחץ והתפקיד שלנו הוא להרגיע אותם. חיכינו למצבים שהצליחו לנצח לנו את המשחק הזה, מה שחשוב זה הנקודות שהשגנו".

על השינוי במועדון: "לפני שהגעתי הקבוצה לא ניצחה שישה משחקים, משם זה גדל ואני מודע לכך שאני צריך להביא תוצאות. אתן לשחקנים לשמוח, זה הכי חשוב כרגע. היום נהנה, מחר ננוח ונסתכל לקראת שבת למכבי תל אביב".

גיא מלמד, בני סכנין. ברני ארדוב
סידר לסכנין ניצחון מתוק. מלמד/ברני ארדוב

גיא מלמד על הצמד שלו שהכריע את המשחק: "ניצחון מתוק מאוד, סוג של הקלה. אנחנו שמחים שתרגמנו את היכולת הטובה שלנו במשחקים האחרונים לשלוש נקודות חשובות. מצפה שנשכח את כל התקופה הרעה שהייתה לנו, מסתכלים קדימה למשחק הקרוב. היו קבוצות שהצליחו להפתיע את הגדולות, נקווה לעשות זאת גם. שמח שהצלחנו לנצח, אנחנו אופטימיים".

על כושר הכיבוש שלו: "אני אוהב את האחריות והציפיה ממני לכבוש. לא סתם מצפים ממני, אני נותן את התפוקה. השחקנים עוזרים לי בכך, בירם (כיאל) סייע לי לכבוש היום ופרגן עם הפנדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully