וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה בסגל מ.ס. אשדוד ברבע הגמר: "מרגש לראות את מיכאל חוזר"

30.1.2023 / 18:10

הקשר יתלבש ועשוי לעלות לדקות ראשונות נגד הפועל פתח תקוה: "הוא לא בכושר ל-90 דקות", הודה בן שמעון. אוואני, קופרמן וכהן יעברו מבחן כשירות, לוי יחסר לטסלפפה

רבע הגמרהסתיים31/01/2023
הפועל פתח תקוה
  • ניר (43)
1:1
  • (4, פנדל) כנעאן
מ.ס. אשדוד
תקציר: מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 1:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד ישימו מחר (שלישי, 19:00) בצד את המאבקים על הכרטיס לפלייאוף העליון ויתרכזו במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. בקבוצה מאוד רוצים לעבור את הפועל פתח תקוה ולהעפיל לחצי הגמר, גם מכיוון שצפויות לעלות לשלב ארבע האחרונות הקבוצות הגדולות בכדורגל הישראלי, דבר שעוד יותר מדרבן את האשדודים להיות חלק מחצי הגמר.

המאמן רן בן שמעון יצטרך מחר לשחק ללא השוער הקבוע יואב ג'רפי והקשר האחורי נאור סבג שנמצא בכושר טוב. את ג'רפי יחליף שוער המשנה סהר חסון, שהחלים מניתוח ושב לסגל. מי שיתלבש לראשונה אשדוד מאז שהצטרף ממכבי נתניה הוא מיכאל אוחנה, אבל הוא עדיין לא מוכן ל-90 דקות, כך שקרוב לוודאי שיעלה מהספסל.

בן שמעון אמר על אוחנה: "אחרי יותר משבועיים הכנה, אוחנה יהיה מחר בסגל. הוא עדיין לא בכושר ל-90 דקות, אבל אני מאמין שהוא ישתלב במשחק. מרגש לראות את מיכאל חוזר, הוא שחקן עם כישרון יוצא דופן ואני מקווה מאוד בשבילו שהוא יצליח ויעזור לקבוצה".

אלעד שחף שחקן מ.ס. אשדוד חוגג שער. לירון מולדובן
באשדוד מרוצים מתרומתו עד כה. אלעד שחף/לירון מולדובן

שחקן אחר שהגיע בחלון ההעברות וטרם פתח הוא אלטון אקולטסה, שמחר יעלה ב-11 של בן שמעון. לחוליית ההגנה, שהייתה מאוד חסרה בשבת נגד עירוני קרית שמונה, צפויים לחזור ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני ודויד קופרמן. אוואני, קופרמן וגיל כהן, שאמור לשחק כקשר אחורי במקום סבג, יעברו מבחן כשירות לפני המשחק. על עמדת המגן הימני מתחרים טום בן זקן שנעדר מהמשחק שלשום מאחר שבאותה שעה אשתו ילדה את בנם הבכור וזוהר זסנו. בהתקפה מתוכנן לפתוח רועי בן שמעון, שלא פתח בשבת. באשדוד מקווים לקבל שוב יכולת טובה מהרכש הטוב של ינואר, אלעד שחף.

הרכב משוער: סהר חסון, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, דויד קופרמן, גיל כהן, ז'ורדן סבן, אלעד שחף, מוחמד כנעאן, אלטון אקולטסה, רועי בן שמעון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל פתח תקוה. מאור אלקסלסי
הקבוצה הלוהטת תפתיע גם את אשדוד? שחקני הפועל פ"ת/מאור אלקסלסי

הפועל פתח תקוה

הפועל פתח תקוה היא הקבוצה הכי לוהטת בליגה הלאומית, והיא מקווה להפתיע גם את אשדוד ולשוב למעמד חצי גמר גביע המדינה אחרי עשרות שנות היעדרות. עופר טסלפפה ושחקניו נמצאים במומנטום אדיר והם עם תשעה ניצחונות מעשרת המשחקים האחרונים מאז שחזרה הקבוצה מפגרת המונדיאל, הפסידה רק לבני יהודה שגם היא נמצאת בכושר נפלא.

הפועל פתח תקווה מאוד רוצה לשוב לחצי הגמר ולשמח את הקהל הגדול שעומד מאחורי הקבוצה, ומאמינה ביכולתה לחלוף על פני קבוצה נוספת מליגת העל, אחרי שבסיבוב הקודם העיפה את מכבי בני ריינה. מי שלא יעמוד לרשות המלאבסים הוא רם לוי שספג כרטיס צהוב תשיעי.

הרכב משוער: עומר כץ, אופק אושר, אופק פישלר, גימי אלכסיס, מתן גושה, חיים איצרין, מוחא באדיר, ניב ברקוביץ', עידו דוידוב, עוז פרץ, רועי זיקרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully