וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי מרוצה, בספרד יודעים: זו בארסה שהשתפרה, לא ריאל שדעכה

עודכן לאחרונה: 30.1.2023 / 8:01

מאמן הבלאנקוס אהב את היכולת ב-0:0 עם סוסיאדד ("הגיע לנו לנצח"), בתקשורת השוו בין חצי העונה הנוכחית וזו הקודמת: "יהיה מאבק עד הסוף"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 30.1/ספורט1

ריאל מדריד לא הצליחה למצוא את הרשת אמש (ראשון) בפעם הראשונה העונה, סיימה ב-0:0 מול ריאל סוסיאדד החזקה, והפער מברצלונה המוליכה עומד כעת על חמש נקודות. "התיקו הזה הגיע בצורה הכי אכזרית שיש", נכתב ב"אס". "ריאל היתה עדיפה, בעטה הרבה יותר לשער, אבל לא הצליחה לכבוש וברצלונה היא אלופת החורף".

אם זה מרגיש כמו משבר או צניחה, יש לציין כי העונה, צברו הבלאנקוס 42 נקודות ב-18 המשחקים הראשונים. אשתקד, הם צברו 43 - כלומר, זו ברצלונה שהשתפרה, עם 47 נקודות באותו פרק הזמן העונה, לעומת 28 נקודות אשתקד. גם הפרש השערים של ריאל כמעט זהה לזה שהיה באותו שלב ב-2021/22: 16:38 העונה, לעומת 15:39 אשתקד.

"אני מרוצה, שיחקנו טוב מאוד", אמר קרלו אנצ'לוטי בסיום. "הגיע לנו לנצח. לחצנו לכל אורך 90 הדקות, היינו מאוד אינטנסיביים. היה לי קשה לעשות חילופים, כי לאף אחד לא הגיע להיות מוחלף. אמנם לא כבשנו, אבל אני מרוצה. ברצלונה טובה מאוד העונה, אבל יש עוד הרבה זמן. ינואר לא היה פשוט עבורנו, אבל השתפרנו בהגנה וניאבק עד הסיום".

העברות בעולם - 30.1: ארסנל הגישה הצעה שנייה על קאיסדו
נאפולי הכניעה את רומא בדקה ה-86, הפסדים מביכים למילאן ויובנטוס
ריימס עקצה את פריז סן ז'רמן עם 1:1 בדקה ה-96

קרלו אנצ'לוטי,  מאמן ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
מאמין בקבוצה שלו. אנצ'לוטי/GettyImages, Denis Doyle

"קשה להסביר את ריאל הזו", נכתב ב"מארקה". "היא ניצחה משחקים עם 30 אחוז מהיכולת הזו, והפעם לא מצאה דרך לפרוץ את סוסיאדד הנהדרת. התיקו אמנם משרת את ברצלונה, אבל עם היכולת הזו, מדריד תיאבק על האליפות עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully