וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטסון מודה: "אנחנו אפילו יותר גרועים מאז הפגרה"

מגן ליברפול הכיר בעובדות: "לא מצליחים לחבר תצוגה טובה, אין לנו ביטחון". קלופ התעקש להיות אופטימי: "גם לי נמאס לשמוע זאת, אבל היו צעדים בכיוון הנכון". וגם: ההיסטוריה של ברייטון ו"קללת" הסיבוב הרביעי

תקציר הגביע האנגלי: ברייטון - ליברפול 1:2/ספורט1

ליברפול הולכת ומתקרבת להשלמת עונה נטולת תארים. ליגת האלופות היא עדיין בחיים אמנם, אבל אחרי שהודחה מגביע הליגה וכשהיא רחוקה 21 נקודות מפסגת הפרמיירליג, היום (ראשון) היא גם איבדה את התואר היחיד בו זכתה אשתקד - הגביע האנגלי - לאחר הפסד 2:1 לברייטון בסיבוב הרביעי. שער יתרון של הארווי אליוט לא הספיק, כיוון שלואיס דאנק השווה וקאורו מיטומה הפך בדקה ה-92, כדי להשאיר את רוברטו דה זרבי והשחפים ללא הפסד מול המייטי רדס בשלושה מפגשים העונה. לראשונה בתולדותיה, ברייטון ניצחה שני משחקים ברצף נגד ליברפול, כשרק לפני שבועיים היא חגגה 0:3 נגדה בליגה.

"לא היינו אפילו קרובים לרמה שלנו. שיחקנו יותר טוב מלפני שבועיים, אבל ספגנו פעמיים ממצבים נייחים וזה לא מתקבל על הדעת", הודה מנג'ר ליברפול יורגן קלופ בסיום. הגרמני, שאישר כי קבוצתו לא תחתים אף אחד עד לסגירת חלון ההעברו, ניסה בכל זאת לשדר אופטימיות: "אולי עם הזמן נראה את הדברים החיוביים, אבל רצינו לעלות שלב. ברכות לברייטון. היו, שוב, צעדים בכיוון הנכון. אני מתאר לעצמי שאף אחד לא רוצה לשמוע את זה יותר, גם לי נמאס, אבל זה עדיין נכון. אנחנו צריכים להמשיך להתקדם מכאן. אני מאוד מצטער, כנראה שהמון אוהדים של ליברפול הם מברייטון, אז הם ראו אותנו פעמיים בשבועיים".

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
מגמת ההתדרדרות נמשכת. יורגן קלופ/רויטרס

גם אנדי רוברטסון הכיר בחומרת המצב: "אנחנו צריכים להתחיל לנצח. קל לומר, קשה לעשות. העונה הזאת לא קרובה להיות מספיק טובה עד כה, רצינו להתחיל מחדש אחרי הפגרה ואין ספק שזה לא צולח, כנראה שאנחנו אפילו יותר גרועים. הודחנו משני הגביעים, זה מאוד מאכזב. קשה לשים את האצבע על מה לא עובד, זה מעבר לכך. קשה לנו לחבר תצוגה טובה. רואים שאין לנו ביטחון מול השער, שבהגנה אנחנו חשופים באזורים מסוימים. אנחנו צריכים להחזיר את הביטחון, רק ככה נשיג תוצאות. אנחנו ממשיכים לומר את זה ולאוהדים זה לא עוזר, אנחנו מצטערים בשבילם על איך שאנחנו נראים. הם היו אדירים היום ואכזבנו אותם, ואת עצמנו".

מי שספג ביקורת קשה הוא פאביניו, שעלה כמחליף וביצע בדקות הסיום עבירה גסה על חלוץ ברייטון, אוון פרגוסון שנאלץ לסיים את חלקו במשחק. השופט שלף כרטיס צהוב לקשר הברזילאי וחיכה להתערבות ה-VAR שבדק את המהלך, בו נראה בבירור כי פאביניו גלש עם הפקקים קדימה אל רגלו של היריב. פרשן רשת ITV הבריטית ושחקן העבר של ברייטון, גלן מארי, קטל את קשר ליברפול: "לא מבין איך ה-VAR והשופט לא ראו שזה אדום. זו עבירה נוראית ואפשר לראות את זה גם בתגובת השחקן, הוא ידע שזה אדום. הוא פשוט חיכה להיות מורחק, ואיכשהו, נשאר על המגרש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן ליברפול, פאביניו, מזועזע אחרי עבירה על שחקן ברייטון, אוון פרגוסון. רויטרס
גם הוא ידע שזה אדום. פאביניו אחרי העבירה על פרגוסון/רויטרס

ליברפול, שניצחה רק משחק אחד מבין ששת האחרונים שלה בכל המפעלים, כבר סופרת תשעה הפסדים ב-31 משחקים העונה, שזה יותר מפי שניים מהארבעה שספגה ב-63 משחקים בכל המסגרות בעונה שעברה. זה לא ינחם אותה, אבל גם שתי מחזיקות הגביע הקודמות הודחו בסיבוב הרביעי: ב-2021 זה קרה לארסנל, ואשתקד ללסטר סיטי.

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully