וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב חזר מפציעה ושיחק שש דקות ב-0:0 של אנדרלכט

אחרי שהחמיץ שלושה משחקים, הקשר הוותיק נכנס כמחליף בדקה ה-84 מול האקסית אנטוורפן. 81 דקות לליאל עבדה בניצחונה של סלטיק

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

ליאור רפאלוב חזר היום (ראשון) מפציעה ושיחק שש דקות כמחליף ב-0:0 הביתי של אנדרלכט מול האקסית אנטוורפן. הקשר הישראלי החמיץ את שלושת המשחקים הקודמים בליגה הבלגית, כשקבוצתו במקום ה-11 ובמרחק חמש נקודות מהמקומות המובילים לפלייאוף הקונפרנס ליג. אנטוורפן מדורגת שלישית, בפיגור תשע נקודות מגנק המוליכה.

* ליאל עבדה פתח בהרכב סלטיק ושיחק 81 דקות ב-0:2 על דנדי יונייטד בחוץ. עבדה הבקיע שלושער בביקור הקודם בדנדי פארק שהסתיים ב-0:9 מוחץ, אבל הפעם ראה את ארון מוי האוסטרלי מבשל לז'וטה (51) וכובש בעצמו בפנדל (56). האלופה החזירה את יתרונה בפסגת הליגה הסקוטית על פני ריינג'רס לתשע נקודות.

ליאור רפאלוב, קשר אנדרלכט. TOM GOYVAERTS / BELGA MAG, GettyImages
חוזר לעניינים. ליאור רפאלוב/GettyImages, TOM GOYVAERTS / BELGA MAG

* מקסים פלקושצ'נקו שיחק 78 דקות בהרכב הונבד, שחזרה מפגרת החורף עם הפסד חוץ 2:1 בקרב תחתית מול אויפשט. הונבד מתחת לקו האדום, במרחק שלוש נקודות מיריבתה שכעת בחוף מבטחים.

* סינטאיהו סלליך פתח בהרכב נאה סלאמיס ושיחק 66 דקות בניצחון הביתי 0:2 על א.א.ל לימסול. קבוצתו ברצף של שלושה ניצחונות ונמצאת במקום השביעי בליגה הקפריסאית, מרחק נקודה אחת מהפלייאוף העליון.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד ב-1:1 בחוץ מול טוונטה. קבוצתו עדיין בפסגת הליגה ההולנדית עם יתרון של שתי נקודות על פני אלקמאר, שסיימה ב-5:5 מופרע מול אוטרכט בשבת. אייאקס מרחק חמש נקודות מהפסגה אחרי שעשתה סוף לרצף תוצאות התיקו עם 1:4 על אקסלסיור בבכורה של ג'וני הייטינחה על הקווים.

* לידור כהן השלים 90 דקות בניצחונה של קון קאן 1:2 על סוקותאי וקבוצתו מעל הקו האדום בליגה התאילנדית בזכות שני ניצחונות רצופים. בן אז'ובל שיחק 27 דקות כמחליף ב-0:0 של פאטום יונייטד המדורגת שביעית בחוץ מול פוליס טרו.

* ג'ואל אבו חנא נותר על הספסל של לכיה גדנסק, שחזרה מפגרת החורף עם ניצחון ביתי 0:1 על ויסלה פלצוק והתקדמה למקום ה-13 בליגה הפולנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully