וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי איליץ' זועמים: הפועל תל אביב מציעה אותו לקבוצות בלאומית

29.1.2023 / 15:34

קרקס הבלקן. הקרואטי הופתע, המו"מ עם הבלם באקיץ' פוצץ ולא שכחנו את מרקו טוצ'י מהקיץ. גורם: "בתוך יומיים הכול ייפתר". המשחק מול ריינה ייערך בנתניה

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

בעוד בהפועל תל אביב היו מרוצים מהיכולת והנחישות אתמול (שבת) בדרבי שהסתיים ב-0:0, הקרקס בגזרת השחקנים הזרים נמשך.

נציגיו של הקשר הקרואטי הרוויה איליץ', שחתם לפני כשבועיים, כועסים מאוד אחרי שגילו שהפועל תל אביב מציעה אותו לקבוצות אחרות - בעיקר בליגה הלאומית - ללא ידיעתם או ידיעתו של השחקן. ההחתמה של איליץ' גרמה ללא מעט הרמת גבות בגלל שהניסיון שלו מסתכם בכמה עונות בליגה השנייה בקרואטיה והפועל תל אביב עדיין לא רשמה אותו.

גורם במועדון הודה: "זה מצב לא נעים לאף אחד שייפתר בתוך יום יומיים. משלמים פה מחיר על טעויות שנעשו, אבל בסוף הכל יסתדר. אנחנו מנסים לדאוג למועדון ובמקביל לכבד את הנפש של כל אחד".

שחקנים בקבוצה סיפרו שאיליץ' נראה חסר אונים ואמרו: "אסור להתנהג ככה לשחקן. לא יכול להיות שמחתימים שחקן, הוא מתאמן ובינתיים מחתימים שחקנים אחרים 'על הראש שלו'. לא מבינים מה דבר כזה עושה לכדורגלן. פשוט אסור להתנהג ככה".

הרוויה איליץ' שחקן הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
ואולי הוא בכל זאת ישחק בהפועל תל אביב? איליץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

בנוסף גם הבלם ואסילייה באקיץ' עדיין לא מצטרף להפועל תל אביב. לאחר שנחת בארץ ועבר בדיקות רפואיות, מחלוקות בנוגע לאורך חוזהו של השחקן גרמו לפיצוץ המו"מ. כעת יש ניסיונות לחדש את השיחות, אבל ייתכן שבאקיץ' ישוב לסרביה בלי לחתום. במקרה כזה אנטואן קונטה יישאר בסגל עד תום העונה. אגב קונטה, הוא צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית אחרי דברים שאמר למנהל הקבוצה סלים טועמה באימון בשבוע שעבר.

כזכור, בקיץ הקבוצה הנחיתה את הבלם המונטנגרי מרקו טוצ'י, אבל העלתה אותו על מטוס בחזרה למולדתו בלי שהוא אפילו ערך אימון אחד. בחלון ההעברות הנוכחי האדומים סיכמו עם הקשר בנג'מין טיידי, אבל העסקה התבטלה אחרי שהניגרי לא עבר בדיקות רפואיות.

בעניין אחר, בעקבות החלטת בית הדין למשחק רדיוס עם קהל, נקבע כי משחק החוץ נגד מכבי בני ריינה ביום ראשון הבא יתקיים באצטדיון נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully