וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהגיע לבדיקות: מרקו טוצ'י לא יחתום בהפועל תל אביב

10.8.2022 / 22:25

במועדון התלבטו לגבי הבלם, והחליטו לוותר עליו: "זה מה שקורה כשמנחיתים שחקן שלא סגורים עליו". הקשר בן ה-18 רן בנימין חתם לחמש שנים

תקציר: הפועל תל אביב - מ.ס. אשדוד 3:2 (גביע הטוטו)/ספורט1

הבלם המונטנגרי מרקו טוצ'י נחת בישראל לצורך בדיקות רפואיות בהפועל תל אביב, אך הוא לא יחתום בשורות האדומים. במועדון היתה התלבטות לגביו בשבוע האחרון, ובסופו של דבר הוחלט לוותר עליו. "זה מה שקורה כשמנחיתים שחקן שלא סגורים עליו", אמר גורם במועדון.

טוצ'י בן ה-23 שיחק עד כה רק במולדתו, שם לבש את מדי בודוצ'נוסט, יזרו, פ.ק. פודגוריצה ודצ'יץ'. הוא צבר 63 הופעות בליגה הבכירה ו-54 הופעות בליגת המשנה.

סינטאיהו סלליך, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
יקבל דקות במשחק הבא? סלליך/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

בתוך כך, המכשול הוסר סופית והפועל תל אביב תוכל לרשום את שחקני הרכש שלה, אחרי שפיפ"א העבירה אישור על תשלום החוב לשחקן הקבוצה לשעבר פליפה רודריגס. כזכור, לאדומים עמד חוב בסך של כ-110 אלף דולר לשחקן, והסחבת בעניינו גרמה לכך שקובי רפואה לא יכול היה לרשום את סינטאיהו סלליך, דור אלו, קייס גאנם ויהב גורפינקל במשחק גביע הטוטו נגד מ.ס. אשדוד (הפסד 3:2)..

בהפועל תל אביב טענו שהעבירו את הסכום כבר לפני מספר שבועות, אולם רק הבוקר (רביעי) הגיע האישור הסופי מפיפ"א, וכעת יוכלו ארבעת השחקנים הישראלים החדשים של הקבוצה להירשם כשחקנים מן המניין. גם ארבעת הזרים סטפן מרינוביץ', אבו דוסו, גודפריד רומראטו ואלן אוז'בולט שנרשמו למשחק מול אשדוד כנבחנים, יוכלו להירשם כעת כרגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully