וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלוריאן הארטהרץ שוחרר, מכבי נתניה החתימה במקומו את נאסים אואמו

29.1.2023 / 16:08

המגן השמאלי הצרפתי שהגיע מליגת המשנה במולדתו חתם עד לסיום העונה עם אופציה לשנתיים נוספות. סגל נפגש עם המשטרה ומנכ"ל מכבי חיפה לקראת משחק הגביע

תקציר: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3/ספורט1

מכבי נתניה הודיעה היום (ראשון) כי נפרדה באופן רשמי מהמגן השמאלי פלוריאן הארטהרץ אחרי חצי עונה בלבד, והחתימה לו מחליף. היהלומים הודיעו היום על החתמתו של נאסים אואמו, צרפתי בן 29, שמגיע מרודז מליגת המשנה במולדתו. אואמו חתם על חוזה עד לסיום העונה הנוכחית עם אופציה לשנתיים נוספות. אואמו גדל באקדמיה המפוארת של סט. אטיין, ועבר בין קבוצות בגיל הנוער בצרפת ובפורטוגל.

מדובר בחיזוק השלישי לקבוצה של רן קוז'וך בחלון ההעברות הנוכחי אחרי אחמד סלמן שנרכש מהפועל ירושלים ועוז בילו שהושאל ממ.ס. אשדוד. פרט להארטהרץ, את המועדון עזבו גם מיכאל אוחנה, יובל אשכנזי וגיל יצחק.

אצטדיון נתניה. קובי אליהו
לא רוצים עוד מהומה בנתניה/קובי אליהו

מפקד תחנת המשטרה בנתניה, נצ"מ שמעון דהאן, ערך פגישה מקצועית עם בעלי קבוצת הכדורגל מכבי נתניה, אייל סגל ומנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה, לסיכום הסדרי האבטחה, הבטיחות והסדר הציבורי במשחק רבע גמר הגביע ביום שלישי. הפגישה הגיעה על רקע המהומות בין המשטרה לאוהדי חיפה במשחק הקודם בין הקבוצות בנתניה.

מהמשטרה נמסר: "במהלך הפגישה, נבחנו יחד סוגיות האבטחה והבטיחות, לצד הסדרי תנועה, בידוק בשערים וכיו', שתכליתם בטחון האוהדים ושמירה על הסדר הציבורי. במסגרת הדיון, הושם דגש על האחריות של הקבוצות כלפי התנהלות האוהדים, לרבות הצורך בתיווך מידע נדרש לקהל בכלל הפלטפורמות, בדגש על: דרכי הגעה, כניסה ויציאה וכן - איסור ישיבה על מעקה הבטיחות, כאשר סדרנים יוצבו סמוך לגדרות ומעקות, לפיקוח ומניעת שימוש בהם".

עוד נמסר: "בכוונת המשטרה להמשיך ולנהל הידברות רציפה עם מנהלי הקבוצות, על מנת להבטיח את קיום המשחק באופן מיטבי ובטיחותי. אנו קוראים לקהל האוהדים של שתי הקבוצות להגיע למשחק, להישמע להוראות המאבטחים והשוטרים וכמובן להנות מחווית כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully