וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בהובלת הישראלים: גליל עליון הביסה בחוץ את הרצליה

רועי הובר להט עם 21, נמרוד לוי רשם לדאבל דאבל, והקבוצה של ברק פלג חגגה עם 68:87 באולם היובל והרחיקה את המארחת מהטופ 6

תקציר: ריאל מדריד - גראן קנאריה 85:105/ספורט1

אם יש קבוצה אחת בליגת העל בכדורסל שבה הישראלים נותנים את הטון יותר מכולן, זו הפועל גליל עליון. הקבוצה של ברק פלג שוב נהנתה מהישראלים הבכירים שלה - רועי הובר ונמרוד לוי - כשהשיגה הערב (שני) ניצחון 68:87 מרשים על בני הרצליה באולם היובל. בזכות הניצחון נצמדה הקבוצה של ברק פלג להפועל באר שבע ועירוני נס ציונה במקומות 5-7, כאשר שש הראשונות הולכות לבית העליון בתום העונה הסדירה. מנגד, המארחת התרחקה מאותה שישיה מובילה.

אחרי רבע ראשון צמוד שהסתיים ב-21:26 לאדומים, האורחת ברחה עם רבע שני חלומי וירדה להפסקה ביתרון 31:51. הקבוצה של אורן אהרוני הצליחה להקטין ל-63:57 אחרי שלושה רבעים, אך אז האורחת שוב פתחה מבערים והשיבה לה את היתרון הגדול מהמחצית, עליו שמרה עד הסיום. רועי הובר הוביל עם 21 נקודות, נמרוד לוי קלע 12 כמו דיישון בוקר, אך השלים דאבל דאבל עם 10 ריבאונדים. את המפסידה הוביל מוריס קמפ עם 17 נקודות.

דיישון בוקר, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
ניצחון מרשים לגליל עליון. בוקר/ברני ארדוב

קלעו לגליל עליון: רועי הובר 21, נמרוד לוי (10 ריבאונדים) ודיישון בוקר 12 כ"א, דווין מארבל ו-וויין לנגסטון 10 כ"א, ברייס וושינגטון 9, לוטן אמסלם 8, איתי מושקוביץ' 3, יהל מלמד 2. שותף ולא קלע: רון כהן.

קלעו להרצליה: מוריס קמפ 17, קווינטון הוקר וג'וליאן אמבל 11 כ"א, אנדי ואן וליט 8, גייב לוין, יאיר קרביץ ועודד ברנדוויין 5 כ"א, כריס באב 4, סנדי כהן 2. שותף ולא קלע: גיא ארטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully