וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת ההתאחדות אישרה: אין יותר עונשים של משחקים ללא קהל

29.1.2023 / 13:10

הרפורמה יוצאת לדרך: ההתאחדות קיבלה את המלצות הוועדה לשינוי המאבק בהתפרעויות אוהדים. בתום העונה יוחלט אם לאמץ זאת לטווח הארוך

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

הסוף למשחקים ללא קהל? ההתאחדות לכדורגל אישרה היום (ראשון) פה אחד את המלצות הוועדה לשינוי המאבק בהתפרעויות אוהדים במגרשים, והחליטה לבטל את עונש משחקים ללא קהל עד לתום העונה הקרובה. העונש הידוע לשמצה יוצא מהתקנון, ובית הדין לא יוכל לעשות בו שימוש בתקופה הקרובה. מדובר בתקופת מבחן עד תום העונה, ואחריה יוחלט האם לאמץ אותה גם לשנים הבאות.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ. מאור אלקסלסי
הרפורמה יוצאת לדרך. שינו זוארץ/מאור אלקסלסי

בנוסף, הנהלת ההתאחדות לכדורגל אימצה פה אחד את הצעתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ למנות את חבר ההנהלה באסם סולימאן לתפקיד ממלא מקום יו"ר ההתאחדות. כמו כן אושר מינויים של מורן מאירי ושמעון מימון לתפקיד סגני היו"ר.

יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ: "ביקשתי מחברי באסם סולימאן לקבל על עצמו את תפקיד ממלא מקום יו"ר ההתאחדות לכדורגל. באסם הוא בשר מבשרו של הכדורגל הישראלי, איש נפלא שערבות הדדית, אחריות חברתית ועשייה לטובת הקהילה הן נר לרגליו. בנוסף על כל כישוריו, באסם הוא איש אוהב אדם באשר הוא אדם. ללא כל הבדל של דת, גזע, מין ולאום. איש מלא באופטימיות חסרת תקנה, שבאמצעות הכדורגל מצליח לחבר את מה שלעתים נראה בלתי אפשרי לאיחוד ולאיחוי. באסם הוא גם מי שרואה בליגות החובבניות את בבת עינו ואני משוכנע כי גם במשמרת הזאת ימשיך להצעיד אותן קדימה. באסם, אח יקר של כולנו, הצלחתך היא הצלחתנו".

מ"מ יו"ר ההתאחדות, באסם סולימאן: "אני רוצה תחילה לשלוח את תנחומי למשפחות הנרצחים בפיגוע הנוראי והנתעב ביום שישי ולאחל החלמה לפצועים. אני מודה ליו"ר ולכל החברים והחברות על האמון בי. אמשיך לשרת את הכדורגל ולעשות כמיטב יכולתי. נעשית כאן היום היסטוריה בעצם המינוי שלי ואני גאה להיות חלק מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully