וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "בישראל נכפה עליי לשחק עם שלושה בלמים. אני לא אוהב את זה"

המאמן יחזור ל-4-3-3 בקרסנודאר. עוד אמר בריאיון ברוסיה: "מכבי תל אביב התלבטה אם לשחרר אותי, אבל הבינה את המצב. היחסים איתם תמיד יישארו חמים"

תקציר: הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0/ספורט1

מירב הביקורות שספג ולאדן איביץ' בישראל בקדנציה האחרונה שלו, נגעו מערך ההגנתי כביכול שהעמיד, עם שלושה בלמים. כיום במבט לאחור הוא טוען במסגרת ריאיון שהעניק לתקשורת הרוסית: המערך הזה נכפה עליי, ולא הייתה לי ברירה אלא להשתמש בו.

"לרוב, אני הכי אוהב לשחק במערך של 4-3-3. זו השיטה שלי בעיקרון", אמר איביץ' והכריז כי בקרסנודאר, יחזור לשחק עם ארבעה שחקני הגנה, כפי ששיחק בקדנציה הראשונה שלו במכבי תל אביב, וזכה איתה בשתי אליפויות. "העניין הוא שתמיד צריך להתאים את עצמך לחומר השחקנים שיש לך. במכבי תל אביב שיחקתי עם שלושה בלמים וחמישה בהגנה, אבל זה נכפה עליי בגלל התכונות של השחקנים שהיו לי. אני לא אוהב את זה, אבל זה היה כורח המציאות. בקרסנודאר חומר השחקנים מאפשר לי לשחק כמו שאני אוהב".

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"מעולם לא עזבתי אף מועדון בטריקת דלת". איביץ'/מאור אלקסלסי

איביץ' אף גולל את סיפור הגעתו לקרסנודאר. "קיבלתי את ההצעה מקרסנודאר ולקח לי יומיים או שלושה כדי לקבל החלטה. כשהבנתי שאני מעוניין בתפקיד, הגעתי להסכמות עם המועדון בלי שום בעיה ואז דיברתי עם מכבי תל אביב". לדבריו, "מכבי התלבטה במשך כמה ימים אם לשחרר אותי, ובסוף הבינה את הצד שלי. המועדונים הצליחו למצוא פשרה שתתאים לשני הצדדים".

איביץ' הוסיף: "יש לי יחסים טובים מאוד עם מכבי תל אביב. אימנתי שם במשך שנתיים וחצי והייתה לי הצלחה גדולה. אני יודע שגם עכשיו אחרי שעזבתי, אם הם יזדקקו ממני לעזרה כלשהי, אירתם למענם מיד - ולהפך. היחסים בינינו תמיד יהיו חמים, הם תמיד יהיו מצוינים. אני אסיר תודה לבעלים, לשחקנים ולאוהדים. מעולם לא עזבתי אף מועדון בטריקת דלת".

איביץ' גם הביע תקווה שרוסיה תחזור לקבל הכרה מאופ"א, כך שהקבוצות המקומיות ובהן קרסנודאר, יוכלו להתחרות במפעלים האירופיים. "מנקודת המבט שלי, לא הגיוני שמבדלים בצורה כזאת התאחדות כדורגל מסוימת. זה לא סביר, ולא טוב לאף אחד מהצדדים. אבל אני מאמין שזה ישתנה, ושהקבוצות הרוסיות יחזרו למפעלים האירופיים בקרוב. בכל מקרה, כמובן שלקחתי בחשבון גם את האילוץ הזה לפני שהחלטתי להגיע. הכרתי את המצב ואת הנסיבות - ובכל זאת החלטתי להגיע. אני מקווה שזה ישתנה בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully