וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמביד מפרק את ה-NBA, ולא מקבל כבוד: "אני טיפוס חרא, אנשים סולדים מזה"

מלך הסלים של הליגה סיפק עוד משחק הצהרה מול יוקיץ', אבל כבר לא מחפש את האישור מהפרשנים והקהל: "הדבר היחיד שיגרום לאנשים לכבד אותי הוא אליפות. אני חושב שיש לנו סיכוי טוב"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

אחרי ההצגה האדירה מול ניקולה יוקיץ' והניצחון 119:126 על דנבר, ג'ואל אמביד מצהיר: פילדלפיה בנויה השנה לאליפות. מלך הסלים של הליגה סיים את משחק הצמרת מול ה-MVP המכהן עם 47 נקודות, 18 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, והוביל את הסיקסרס לניצחון שביעי ברציפות, למרות שהם כבר פיגרו ב-15 הפרש ברבע האחרון.

אחרי ההצגה, הוא הסביר: "אני חושב שזו הקבוצה הכי טובה שהייתה בפילי מאז שאני כאן. יש לך את ג'יימס הארדן שנמצא בכושר מצוין, את טייריס מקסי, טוביס האריס מעולה, פי ג'יי טאקר...יש לנו חבורה של שחקנים שמתאימים אחד לשני. נראה בפלייאוף לאן זה יכול ללכת, אבל בכל מה שקשור להתאמה, יש לנו הכל. כולם מתאימים לכולם. יש לנו קלעים, יש לנו שחקני הגנה, יש לנו את ג'יימס הארדן. אז אני מאמין שיש לנו סיכוי טוב ללכת עד הסוף".

ג'ואל אמביד מול ניקולה יוקיץ'. Mitchell Leff, GettyImages
ה-MVP המכהן מול ה-MVP שבדרך? יוקיץ' לצד אמביד/GettyImages, Mitchell Leff

אמביד מעמיד העונה ממוצע של 33.8 נקודות למשחק, ובתקופה האחרונה הסיקסרס עקפו את ברוקלין ומילווקי והתייצבו במקום השני במזרח, 2.5 משחקים מבוסטון שמקרטעת לאחרונה. הוא מאמין שהוא והקבוצה שלו צריכים לכבוד יותר כבוד. "התרגלתי לזה, זו לא הפעם הראשונה", אמר כשנשאל על כך שלא נבחר לחמישייה באולסטאר. "זה מוסיף לי עוד מוטיבציה לזכות באליפות. זה כנראה הדבר היחיד שיגרום לאנשים לתת לי כבוד".

לדבריו של אמביד, "זה די ברור שאני לא השחקן הכי אהוב בליגה, וזה בסדר מבחינתי. אני יודע שזה בגלל שאני אוהב להקניט הרבה פעמים, ואולי בגלל שאני קצת טיפוס חרא. בכל מקרה, אני אמשיך להיות אני - לא אפסיק להיות החרא שאני, ואם אנשים לא אוהבים את זה, זו בעיה שלהם. בסוף הכל מסתכם בניצחונות, והישגים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully