וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה שחררה לחץ גדול: "ניצחון אדיר, ידענו למה רצינו את קורצקי"

עודכן לאחרונה: 29.1.2023 / 10:10

אחרי 10 משחקים ללא ניצחון חדרה חגגה 0:2 יקר על בית"ר ירושלים למרות סגל חסר ופציעות מתסכלות בבכורה של קורצקי, שרוצה חיזוק בינואר. חשש מהפציעה של שטרום. האופטימיות: בוראר הצטיין

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

הרבה מאוד לחץ השתחרר אמש (שבת) בקרב אנשי הפועל חדרה, אחרי הניצחון המצוין 0:2 נגד בית"ר ירושלים, שקטע רצף של 10 משחקים רצופים ללא נצחונות בכל המסגרות.

המאמן מנחם קורצקי היה האיש שעמד במרכז העניינים בסיום, לאחר שרשם ניצחון כבר במשחק הבכורה שלו. קורצקי נאלץ להסתדר עם סגל חסר, ללא הבלם ג'ונתן סיסה, גלעד אברמוב וניב גוטליב ובנוסף לכך נכפה עליו חילוף כפול מוקדם בשל פציעותיהם של המגן קלמן שטרום שנפגע בכתפו ויש חשש לשבר בעצם הבריח וסטיבן אלפרד שמתח את שריר הירך האחורי.

שחקני הפועל חדרה חוגגים. דני מרון
סגל דליל, ניצחון כביר. חדרה/דני מרון
סמי בוראר, שחקן הפועל חדרה. דני מרון
התאושש בזמן. בוראר/דני מרון

"זה ניצחון אדיר, אולי הניצחון הכי גדול שלנו העונה", אמרו בחדרה בסיום. "ידענו טוב מאוד למה רצינו שקורצקי יחזור, הוא מתאים לכאן כמו כפפה ליד. ברור שגם לאסף נמני יש חלק בניצחון הזה, אבל קורצקי ידע לחבר את הקבוצה ולהשפיע על השחקנים, בפחות משבוע של אימונים".

הקשר סמי בוראר שהצטיין אמש, עם צמד שערים, אחד מהם בבעיטת עונשין אדירה שחתמה את הניצחון, קיבל מחמאות רבות בסיום. בוראר, שספג לא מעט ביקורת בחודשיים האחרונים, מגלה לאחרונה ניצוצות מחודשים ובחדרה בטוחים שהוא יכול להוביל את הקבוצה לעבר המטרה הסופית, הבטחת ההישארות בשלב מוקדם ככל האפשר.

במועדון ינסו לנצל את הימים שעוד נותרו עד סיום חלון ההעברות, כדי לצרף לפחות שחקן רכש אחד נוסף, לסגל הדליל שעומד לרשותו של קורצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully