וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע סיכמה עם החלוץ הפולני פטריק קלימלה

29.1.2023 / 9:35

החלוץ בן ה-24 נרכש בעבר על ידי סלטיק ב-4 מיליון יורו ומגיע מניו יורק רד בולס. הוא ימלא את משבצת הזר השישי אחרי שאנדרה מרטינס סיים את העונה. עדיין לא ברור אם זר נוסף ישוחרר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 2:2/ספורט1

הפועל באר שבע מצאה חיזוק להתקפה בסופו של דבר. אחרי תקופה ארוכה של חיפושים, הקבוצה הודיעה הבוקר (ראשון) כי הגיעה לסיכום עם החלוץ הפולני פטריק קלימלה, שנרכש מניו יורק רד בולס. קלימלה בן ה-24 נחת כבר אתמול בישראל ויעבור במהלך היום בדיקות רפואיות.

ההחתמה שלו התאפשרה לאחר שאנדרה מרטינס נפצע וסיים את העונה, ופינה משבצת לזר שישי. עדיין לא ברור אם ישוחרר זר נוסף.

פטריק קלימלה. James Williamson, GettyImages
רקורד מעניין. קלימלה/GettyImages, James Williamson

קלימלה שיחק בשנתיים האחרונות בניו יורק רד בולס מהמ-MLS. ב-2021 כבש 8 שערים ובישל 6 נוספים ובעונת 2022 הבקיע 5 שערים ובישל 3. הקבוצה המאירקאית רכשה אותו מסלטיק תמורת כ-4.3 מיליון יורו, קצת יותר משנה אחרי שהסקוטים קנו באותו בעצמם מיאגיילוניה ביאליסטוק תמורת 4 מיליון יורו.

קלימלה התחיל את הקריירה בקבוצת המילואים של לגיה ורשה, ממנה עבר ליאגלונייה. אחרי שהושאל לויגרי סובלאק מליגת המשנה, עונת הפריצה שלו ביאגלונייה הייתה 2019/2020. הוא כבש 7 שערים בחצי עונה וזה הספיק לסלטיק בשביל לרכוש אותו תמורת כ-4 מיליון יורו.

בקבוצה הסקוטית הדברים עבדו פחות טוב לחלוץ הפולני. הוא לא הצליח לבסס את מעמדו, מיעט לשחק וכבש 3 שערים ב-28 הופעות בכל המסגרות. בפתיחת עונת 2021, ניו יורק רד בולס זרקה לעברו גלגל הצלחה כשרכשה אותו מסלטיק והפכה אותו לאחד המשתכרים הבכירים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully