וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תעביר 250 כרטיסים בלבד לירושלים למפגש האירופי ביניהן

29.1.2023 / 9:42

האדומים מהבירה טוענים כי הסגולים דחו הצעה להעביר 10 אחוזים מתכולת האולם ודבקו במתווה ליגת האלופות, ודחו גם הצעת פשרה: "היה ראוי לאפשר לכמה שיותר אוהדים משני הצדדים להשתתף בחוויה"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.1/ספורט1

250 אוהדי הפועל ירושלים בלבד יוכלו לפקוד את ההיכל בחולון ביום רביעי לקראת המשחק המסקרן בין האדומים להפועל חולון במחזור השני בליגת האלופות של פיב"א, כך הודיעה היום (ראשון) ירושלים בהודעה מטעמה.

בירושלים טוענים כי הציעו לחולון את מתווה ליגת העל, לפיו כל קבוצת חוץ מקבלת 10 אחוזים מהכרטיסים באולם הביתי, אך חולון דחתה את הצעתה והחליטה לאמץ את תקנון ליגת האלופות שקובע 5 אחוזים בלבד לקהל החול. בהודעת ירושלים נכתב כי "גם הצעתנו הנוספת, שלפיה הפועל תקבל 10% במשחק בחולון ואילו חולון תקבל כמות בלתי מוגבלת של כרטיסים עבור אוהדיה במשחק בארנה - נדחתה גם היא". אגב, לפי המתווה, חולון תזכה ל-550 כרטיסים במשחק החוץ בארנה בחודש מרץ.

אוהדי הפועל ירושלים. לירון מולדובן
אוהדי הפועל ירושלים/לירון מולדובן

בירושלים לא אהבו את ההתנהלות של חולון וכתבו בהודעה כי: "הפועל מצרה על החלטה זו של חולון, במיוחד לנוכח העובדה שמפגש בין שתי קבוצות ישראליות במסגרת אירופאית הוא אירוע נדיר, בעל פוטנציאל לחגיגת כדורסל אמיתית, וככזה היה ראוי לאפשר לכמה שיותר אוהדים, משני הצדדים, להשתתף בחוויה".

מהפועל חולון נמסר בתגובה: "בתגובה להודעת הפועל ירושלים, בנוגע למחלוקת הכרטיסים למשחקים בין הקבוצות בליגת האלופות, ברצוננו להעמיד דברים על דיוקם. הפועל עצמון חולון אכן ניהלה שיחות עם ראשי הפועל ירושלים בסמוך להבטחת העלייה לטופ 16 בנוגע לאופן חלוקת הכרטיסים במפגשים הקרובים במסגרת ליגת האלופות. למרות סיכום ראשוני בין הצדדים על מתווה הקצאת ומחירי כרטיסים ע"פ תקנון הליגה (10% מקיבולת ההיכל), לצערנו, הנהלת ירושלים מסיבותיה שלה, החליטה לסגת מהסיכום ולהעלות את מחירי הכרטיסים לקהל האורח בניגוד לתקנון הליגה.

בנוסף לכך, בקשתנו לקבל הקצאת כרטיסים משמעותית במפלס התחתון להעצמת חווית הצפיה (מתוך סך ההקצאה, כנהוג בגביע המדינה) ולא בגלריה בתקרת הארנה, נענתה בשלילה. לאור זאת, נדבוק בנוהל שמופיע בתקנון ליגת האלופות שלפיו כל קבוצת חוץ זכאית לקבל 5% מקיבולת האולם הביתי.
ניסינו לעשות את המקסימום עבור קהל אוהדינו על מנת שיוכלו ליהנות מחוויית הצפייה בארנה, אך ללא הצלחה. נוסיף ונציין שגם בנקודת זמן זו נשמח להדדיות ולקבלת מקומות ישיבה שיכבדו את קהל האוהדים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully