וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 29.1: שקריניאר אישר שחתם בפ.ס.ז', ניוקאסל רכשה את גורדון

הבלם הסלובקי יגיע בקיץ, אלא אם הצרפתים יסכמו עם אינטר על העברה מיידית. המגפייז שילמו 40 מיליון ליש"ט לאברטון, גוסטו חתם בצ'לסי, אונאחי במארסיי

תקציר: באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 1:1/ספורט1

העברות

* מאלו גוסטו עבר מליון לצ'לסי וחתם לשבע שנים וחצי. על פי הדיווחים, הבלוז שילמו לצרפתים 30 מיליון יורו ועשויים להוסיף תשלומים בבונוסים עתידיים. המגן הימני בן ה-19 יישאר בליון כמושאל עד סוף העונה ויצטרף לאנגלים בקיץ.

* ניוקאסל הודיעה על רכישתו של אנתוני גורדון, שחקן הכנף של אברטון, תמורת כ-40 מיליון ליש"ט. האנגלי בן ה-21 הוא הרכש הראשון של המגפייז בקיץ והוא חתם על חוזה ארוך טווח. "אנשים עוד לא ראו למה אני באמת מסוגל", אמר לאחר החתימה. "אני חושב שזה צעד גדול עבורי, אני יכול להתקדם כאן".

* עזדין אונאחי, מגיבורי המסע של נבחרת מרוקו לחצי גמר המונדיאל האחרון, נמכר מאנז'ה למארסיי תמורת 8 מיליון יורו לצד 2 מיליון נוספים בבונוסים.

* שחקן שחטאר דונייצק טטה, ששיחק כמושאל בליון, הושאל ללסטר עד לתום העונה והפך לברזילאי הראשון בתולדות המועדון.

שמועות

* מילאן שקריניאר אישר כי הוא חתם בפריז סן ז'רמן. הצרפתים מנסים לסכם עם אינטר על העברה מיידית של הבלם, אך אם השיחות לא יבשילו הוא יצטרף בחינם בקיץ.

* תורגן הזאר סיכם בפ.ס.וו, שכעת נמצאת במשא ומתן עם דורטמונד בנוגע לגובה דמי ההשאלה.

* שחקן נוסף שעשוי להצטרף בקרוב לאלופת צרפת הוא שחקן ההתקפה הברזילאי של זניט, מלקום. פריז סן ז'רמן רוצה להשאילו עם אופציית רכישה, הרוסים עדיין מתלבטים האם להסכים.

* ארסנל הגישה לברייטון הצעה חדשה על מויסס קאיסדו - הפעם בסך 70 מיליון ליש"ט, אולם השחפים דורשים 80 מיליון ליש"ט. לפי "דיילי מייל", גם אם האקוודורי יגיע בסופו של דבר, זה לא ישפיע על הניסיונות לצרף את דקלן רייס בקיץ.

* ג'אנלוקה די מרציו דיווח כי אקס נבחרת צרפת פלוריאן תובאן, ששיחק בשנים האחרונות במקסיקו, יגיע לארץ המגף ויחתום באודינזה.

* ב"לאקיפ" הצרפתי דווח כי אתלטיקו מדריד הגישה למארסיי הצעה לצרף את ג'ונתן קלוז בהשאלה עם אופציית רכישה בסך 12 מיליון יורו.

* קיילור נבאס דחה את הצעה אל-נאסר, משום שהוא מעוניין להישאר באירופה. כרגע המועמדת המובילה לצרפו היא נוטינגהאם פורסט.

* טוטנהאם הגיעה לסיכום עם ספורטינג ליסבון על עסקת המגן הימני פדרו פורו, שעשויה להיחתם רשמית היום.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 28.1: כוכב ברייטון ביקש פומבית לעזוב, מקני סיכם בלידס

לכתבה המלאה
תורגן הזאר, שחקן נבחרת בלגיה. רויטרס
בקרוב בהולנד? תורגן הזאר/רויטרס

* מחליפו המיועד של פורו בספורטינג ליסבון הוא הקטור ביירין: לפי דייויד אורנסטיין מה"אתלטיק", הפורטוגלים מתקרבים לסיכום עם ברצלונה על השאלתו של המגן הימני הספרדי.

* נשיא אוניון ברלין לא הכחיש את השמועות על צירופו האפשרי של איסקו: "זה כבוד גדול ששחקן כזה מוזכר בהקשר שלנו. כמובן שאנחנו עובדים על השלמת מספר עסקאות".

* אסטון וילה וקריסטל פאלאס לוטשות עיניים לכיוונו של איסמעילה סאר, ווטפורד דורשת לכל הפחות 25 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully