וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בשידור חי: אוהדת כדורגל חשפה את החזה, ההפתעה שלאחר מכן הפכה אותה לאלילה

29.1.2023 / 0:04

עיתונאי איטלקי נדהם כש"בלונדינית פרצה בסערה" לשידור והחלה להוריד את החולצה, אבל אז התגלה הטוויסט: הקעקוע שחשפה הפך אותה לגיבורה של חובבי הכדורגל בממלכה

השדר נדהם: אוהדת חשפה את החזה בשידור חי, ואז התגלתה ההפתעה/טוויטר, tancredipalmeri

עיתונאי איטלקי הובך בשידור חי כאשר נתקל באוהדת של קבוצת הארטס הסקוטית שניגשה אליו במהלך שידור חי, וחשפה חלק מהחזה שלה לעיני המצלמות. טנקרדי פאלרמי, שדר ותיק, ניתח את חלון ההעברות של הקבוצות האיטלקיות בערוץ "SportItalia" כאשר לפתע ניגשו אליו שני אוהדים סקוטים. פאלרמי לאחר מכן העלה לטוויטר את הסרטון, שבו הוא נראה מבוהל ונבוך מהרגע שבו האוהדת מפשילה את חולצתה, למרבה התדהמה.

היה זה אחרי הניצחון של הארטס 0:3 על יריבתה היברניאן בסוף השבוע שעבר, כאשר האוהדת נטאשה הראתה לפאלרמי את הקעקוע שלה, במה שכבר הפך לסרטון ויראלי משעשע. פאלרמי כתב בטוויטר: "כאשר אוהדת בלונדינית של הארטס פורצת בסערה לשידור על חלון ההעברות ורוצה להראות לכל איטליה את הגאווה שלה על הניצחון על היברניאן מעומק לבה. הייתי אומר מעומק שדיה".

למעשה, נטאשה ניגשה אליו ושאלה את השדר ההמום: "אתה מכיר את Heart of Midlothian?" (השם המלא של הארטס)... הוא ענה לה "כן כמובן", ואז היא החלה לפתוח את כפתור חולצתה - אבל רק כדי להראות לה את הקעקוע מתחת לחזה שלה, שבו הופיע הכיתוב "1:5" - לכבוד הניצחון של קבוצתה האהובה הארטס ב-2012 בגמר הגביע הסקוטי על יריבתה המושבעת. בן הזוג שלה, אוהד היברניאן, לא אהב את זה כל כך אבל השתעשע מהסיטואציה - במיוחד מהשדר הנבוך שלא הבין מה בדיוק קורה שם וחשש שהסתבך בסרטון אסור.

עוד בוואלה!

מבלה עם דיקפריו ודרייק, יורדת על כדורגלנים: החיים החדשים של "האוהדת הסקסית"

לכתבה המלאה
אוהדת חשפה את החזה בשידור חי: השדר טאנקרדי פאלרמי נדהם, ולא מכן נפגש עמה. טוויטר, tancredipalmeri, צילום מסך
נפגשו וחייכו. האוהדת והעיתונאי/צילום מסך, טוויטר, tancredipalmeri

לאחר מכן נטאשה עצמה העלתה פוסט ובו סיפרה שהתפרצה לשידור רק בגלל ששמעה אותו מדבר על סקוטלנד, ולאחר מכן הם נפגשו לבירה ושוחחו על התקרית. כמו כן הבהירה ש"השדיים שלי אמיתיים לחלוטין", לכל מי שתהה. הסרטון, וההתנהלות שלה כאוהדת נאמנה, הפכ אותה לגיבורה בממלכה, שהיא מקבלת תגובות נלהבות ותומכות.

  • עוד באותו נושא:
  • טראש טוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully