וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים סותרים לגבי דמבלה: יחמיץ את מנצ'סטר יונייטד?

לצד טענות כי כוכב ברצלונה "אופטימי" שיהיה כשיר למפגש בליגה האירופית, מסתמן כי הוא ייעדר לפחות שלושה שבועות בעקבות הפציעה במהלך ה-0:1 על ג'ירונה. צ'אבי: "חבל, הוא עושה את ההבדל"

תקציר הניצחון 0:1 של ברצלונה על ריאל סוסיאדד ברבע גמר גביע המלך/ספורט1

במשך שנה וחודשיים הצליח עוסמאן דמבלה להימנע מהפציעות. אלה שפקדו אותו כל כך הרבה פעמים ובמשך שנים מנעו ממנו להצדיק את סכום העתיק ששילמה עבורו ברצלונה ב-2017. היום (שבת) זה כנראה הרגיש כמו סוג של פלאשבק עבור בארסה ואוהדיה, כשהם ראו את הקיצוני הצרפתי מוחלף בדקה ה-25 נגד ג'ירונה, כאשר בעוד שלושה שבועות מחכה מפגש כפול קשה במיוחד עם מנצ'סטר יונייטד בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. אז הבלאוגרנה אמנם ניצחו 0:1 את השכנה, אבל אין ספק שהתחושות בקאמפ נואו כרגע נוטות יותר לדאגה מאשר לשמחה.

המועדון הודיע רשמית כי בבדיקות שערך דמבלה התגלתה פציעה בשריר הארבע ראשי, אך לא סיפק צפי למשך ההיעדרות, כמו בדרך כלל. אם להסתמך על התקשורת המקומית, ההערכות סותרות זו את זו: מצד אחד נכתב ב"אס" שדמבלה יחמיץ שבעה משחקים לפחות, וב"ספורט" טענו שהוא צפוי להיעדר מינימום שלושה שבועות, שתי תחזיות שלפיהן יחמיץ הצרפתי בוודאות את המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד, אבל ב"רלבו" דיווחו שהשחקן הביע אופטימיות בפני חבריו לקבוצה ומאמין כי יש סיכוי שהוא יהיה כשיר למפגש עם השדים האדומים, שיתקיים ב-16 בפברואר.

צ'אבי התייחס לפציעה ואמר: "חבל, כי הוא שחקן שעושה את ההבדל עבורנו. נקווה שזה לא רציני מדי". דמבלה רשם העונה שבעה שערים וחמישה בישולים ב-28 הופעות בכל המסגרות, ובהתחשב ביכולת המאכזבת שמגלה ראפיניה, מחליפו באגף ימין של ההתקפה, זו בהחלט אבידה משמעותית לקטלאנים.

מאמן ברצלונה, צ'אבי, עם עוסמאן דמבלה. David Ramos, GettyImages
דאגה בברצלונה. צ'אבי עם דמבלה אחרי הפציעה/GettyImages, David Ramos

בצד החיובי, ברצלונה סופרת שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וצועדת בפסגת הליגה כשהפער מריאל מדריד עומד על שש נקודות, אם כי לבלאנקוס משחק חסר ומחר הם יפגשו את ריאל סוסיאדד. 47 הנקודות שהשיגה בארסה הם הכמות השישית הכי גבוהה בתולדות המועדון אחרי 18 מחזורי ליגה, וההגנה ממשיכה להיות נקודת האור באופן מפתיע, כאשר מארק אנדרה טר סטגן סופר 14 רשתות נקיות העונה.

מבין כל הקבוצות בחמש הליגות הבכירות באירופה שטרם הפסידו ב-2023, ברצלונה היא זו שקיימה הכי הרבה משחקים - שמונה בסך הכל. מי שיכול להיות מרוצה מבחינה אישית הוא פדרי, שהגיע ל-100 הופעות וציין את המאורע עם שער ניצחון יקר, ה-15 שלו במדי הכחול-ארגמן: "קשה לנו 'להרוג' משחקים וזה מאפשר ליריבות להילחם על תיקו", הודה הקשר לאחר המשחק, "אני יודע שעליי להבקיע שערים. אני שחקן שקודם כל רוצה לגעת בכדור כמה שיותר, אבל כולם אוהבים לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully