וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל טעות בזיהוי: דניס שרודר נעצר עם רכבו בחשד שגנב אותו

שוטרים עצרו את הגארד של הלייקרס וחברו והאשימו אותם בשוד האוטו בו נהגו: "הם היו 30 אנשים עם נשקים והסתכלו עלי כאילו אני פושע"

קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 26.1/ספורט1

במשחק האחרון של קבוצתו, לוס אנג'לס לייקרס גברו 104:113 על סן אנטוניו ספרס בניצחון ב-23 העונה של הקבוצה מעיר המלאכים. במשחק עצמו, דניס שרודר, ששב ללבוש את הגופייה של הלייקרס העונה, קלע 9 נקודות, קטף 8 ריבאונדים, חילק 5 אסיסטים וחטף 4 כדורים בעוד הופעה אישית נהדרת. מה שאירע לאחר המשחק, שרודר לא היה יכול לדמיין.

הגארד של הלייקרס נסע במכוניתו על שדרות הוליווד עם חבר לאחר המשחק, כאשר לפתע הבחין בטור של ניידות משטרה אשר דולק אחריו ומבקש ממנו לעצור בצד. ברגע שנעצרו בתחנת הדלק הסמוכה, השוטרים ביקשו משרודר לצאת ממכונית הקאדילק שלו ולהביא רשיונות רכב, זאת בטענה כי הרכב גנוב. שרודר תיאר את הסיטואציה: "הם היו בערך 30 שוטרים, היו עליהם נשקים והסתכלו עלי כאילו אני פושע". השוטרים שהבינו שהתלבלו גם עם הרכב וגם עם האיש הלא נכון, שחררו את שרודר וחברו לאחר יותר מחצי שעה של בדיקות והניחו להם לשוב הביתה.

דניס שרודר, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
"הסתכלו עלי כאילו אני פושע!". שרודר/GettyImages

לשחקן הגרמני ממוצעים של 30.2 דקות העונה במדי הלייקרס עם 12.3 נקודות למשחק, 2.6 ריבאונדים. 3.8 אסיסטים ב-35 הופעות במדים הזהובים-סגולים של קבוצת הפאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully