וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "זו נתניה שכולנו רוצים לראות". בן הרוש: "תוצאה משקפת"

עודכן לאחרונה: 28.1.2023 / 23:34

מאמן מכבי נתניה חגג את ה-0:3 על נס ציונה, גנדלמן: "ניצחון ענק, זה לא סוד שהמטרה היא פלייאוף עליון". בן הרוש הודה: "תוצאה די משקפת"

תקציר: מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3/ספורט1

מכבי נתניה עשתה הערב (שבת) צעד נוסף אל עבר הפלייאוף העליון, כשהביסה בביתה 0:3 את סקציה נס ציונה וציינה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, לפני משחק גביע המדינה מול מכבי חיפה ביום שלישי. עומרי גנדלמן כיכב עם צמד (28, 37), אמיר ברקוביץ' המחליף חתם את התוצאה (70).

"כבר הרבה זמן נתניה חוזרת לעצמה", סיכם רן קוז'וך. "זה ניצחון טוב שלנו, הראינו דומיננטיות לאורך כל המשחק, מהדקה הראשונה, זו הקבוצה שכולנו רוצים לראות - אנחנו, הצוות, האוהדים. מכבי חיפה פייבוריטית, נצטרך להיות מספיק טובים כדי להיות רלוונטיים במשחק השני".

מאמן מכבי נתניה רן קוז'וך. ברני ארדוב
הפנים למכבי חיפה. קוז'וך/ברני ארדוב

על עתידו של עדן קארצב אמר המאמן: "בסופו של דבר יש דברים שלא קשורים לרצונות שלי, קשורים גם להחלטות של ההנהלה והרצונות של השחקנים. אני לא מתעסק בזה".

איש המשחק עומרי גנדלמן הוסיף: "זה ניצחון ענק בבית שלנו עם הקהל המדהים שדחף אותנו. זה היה משחק חשוב לנו מאוד, אנחנו בתקופה טובה. השערים הם בונוס, זה כיף גדול ואנחנו עם הפנים קדימה. מכבי נתניה שואפת להתקדם קדימה, זה לא סוד שהצבנו מטרה של פלייאוף עליון. לקחנו תואר השנה, יש לנו עוד הרבה דברים לעשות העונה. גם כשאני משחק בלם נוח לי וגם בקישור, את המספרים אני יכול להביא וצריך לעשות שם את קפיצת המדרגה".

עוד בוואלה!

במגמות הפוכות: מכבי נתניה הביסה 0:3 את סקציה נס ציונה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה עומרי גנדלמן. ברני ארדוב
רוצה לשפר את המספרים. גנדלמן/ברני ארדוב

מנגד, נס ציונה עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, והיא ממשיכה לשקוע בתחתית הטבלה. "נתנו קצת יותר מדי חופש פעולה לנתניה במחצית הראשונה והם תרגמו את זה לשני שערים שכמעט וחיסלו את המשחק", הודה שלומי דורה. "את המחצית השנייה פתחנו קצת יותר טוב, ניסינו ללחוץ, בחלק מהדקות זה עבד אבל בהתקפה מסוכנת אחת הם עשו את הגול וגמרו את המשחק. נשארו שלושה-ארבעה ימים לחלון. רכש יהיה בטוח, השאלה אם זה הדבר שהכי נכון לנו, כי הקבוצה שלנו צריכה עוד קצת מחץ בחלק הקדמי. שמות ספציפיים אי אפשר להגיד כרגע, אנחנו רוצים להתחזק כמו כל קבוצה. אני מכיר את כריסטיאן באטוקיו מהתקופה הקודמת שלו, הוא בא עם המון רצון ומוטיבציה. הוא יוסיף לנו בחלק הקדמי ככל שייכנס לכושר. בשבוע הבא הוא כבר יהיה חלק מהסגל".

מאמן סקציה נס ציונה שלומי דורה. ברני ארדוב
" הקבוצה שלנו צריכה עוד קצת מחץ בחלק הקדמי". דורה/ברני ארדוב

עומרי בן הרוש הוסיף: "תוצאה די משקפת, אין מה לעשות. הקבוצה שנראתה טוב יותר לקחה נקודות. הכוונות שלנו הן קודם כל להישאר בליגה, להביא כמה שיותר נקודות כל משחק. שלומי בא עם רוח חדשה, רעיונות חדשים, דברים שאנחנו עוד לומדים להכיר. זה לא היה היום שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully