וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "אנחנו מסוגלים להרבה יותר מזה, לא אשן טוב בלילה"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-0:1 על הפועל חיפה: "חילוף משולש בהפסקה כשאני ביתרון? זה מראה כמה לא הייתי מרוצה". רוני לוי: "לא פשוט לרדוף אחריהם משחק שלם"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע ידעה לנצל את המעידות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב במחזור ה-20, כשניצחה הערב (ראשון) 0:1 בחוץ את הפועל חיפה משער מהיר של יוג'ין אנסה, 33 שניות משריקת הפתיחה. כעת הקבוצה מבירת הנגב מרוחקת שבע נקודות מהפסגה ושתי נקודות ממכבי תל אביב, אותה תוכל לעבור אם תנצח במשחק ההשלמה מול בני סכנין.

הפועל חיפה במקום התשיעי וסופרת כבר 27 משחקי ליגה ללא ניצחון על הפועל באר שבע, מאז הפעם האחרונה שעשתה את זה במרץ 2012.

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
לא מרוצה. ברדה/מאור אלקסלסי

המאמן המנצח אליניב ברדה הודה שמהמשחק הזה הוא לוקח רק את שלוש הנקודות: "אני לא זוכר את עצמי מוביל 0:1 במחצית ועושה שלושה חילופים, זה מתאר עד כמה לא הייתי מרוצה מאיך שנראינו. אנחנו מסוגלים להרבה יותר מזה. הבקענו שער בדקה הראשונה, אמורים לקבל מזה ביטחון ולשלוט אבל קרה בדיוק ההפך. במחצית השנייה דברים התאזנו, אבל צריכים להיראות יותר טוב".

ברדה השווה את ההתמודדות הערב למשחק הקודם שלהם בסמי עופר, שהסתיים בהפסד 2:0 למכבי חיפה: "כשבאנו למגרש הזה נגד יריבה אחרת, שיחקנו מדהים וחזקנו עם אפס נקודות. היום בכדורגל לא טוב לקחנו שלוש נקודות, לא אשן טוב בלילה. אני רוצה כבר לשבת לראות את המשחק ולתקן טעויות, לא יכולים להיראות ככה ויש לנו מספיק איכות כדי להיראות. אני גם מפרגן ליריבה".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
פטריק קלימלה שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
הרכש שברדה חיכה לו. קלימלה/מאור אלקסלסי

על צירוף פטריק קלימלה: "מאוד שמח שפטריק הגיע, מודה לכל מי שעבד מאחורי הקלעים. תמיד נתנו לי את ההרגשה שזה יקרה, דיברנו שאנחנו רוצים רענון בחלק הקדמי. נמשיך לעשות את הדברים בשקט כמו שעשינו איתו".

על המאבקים בצמרת: "כל עוד מבחינה מתמטית אנחנו יכולים להתמודד על האליפות, ננסה עד הסוף, אבל אני מודאג מהיכולת".

עומרי גלזר הוסיף: "הדבר הכי חשוב - שלוש נקודות ושער נקי. לא שיחקנו טוב, לפעמים מה שעובדים עליו באימונים לא מתחבר. איבוד הנקודות של מכבי חיפה ותל אביב לא ישב בראש, יודעים שצריכים לעשות את העבודה. כל משחק לגופו ואנחנו תלויים בעצמנו".

רוני לוי, מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
החיפאים לא הצליחו לחזור. לוי/מאור אלקסלסי

בצד המפסיד אמר רוני לוי: "לא פשוט לרדוף אחרי הפועל באר שבע במשחק שלם, זו קבוצה חזקה מאוד. היינו חשופים בהתקפות מעבר, אבל הגענו לכמה הזדמנויות שיכולנו לחזור למשחק. לא מספיק וזה מאכזב מאוד. ניסינו לבוא מכל הכיוונים, היריבה התגוננה טוב וככה קשה להגיע למצבים. חאתם נכנס לקישור בגלל הנסיבות, יש לנו הרבה חיסורים, וגם כי הוא מסוגל לאייש כמה תפקידים. שמנו גם את דניס פוליאקוב, שהוא בלם, כקשר אחורי בהתחלה. בליגה הזאת כל משחק הוא משמעותי, כל ניצחון לוקח אותך למעלה וכל הפסד מסבך אותך".

אליאל פרץ הוסיף: "ספגנו מהר מאוד, זה שיבש את כל תכנית המשחק וקו המחשבה. ידענו להגיב מהר עם כדורגל אינטנסיבי וטוב, לא הצלחנו לחזור וזה מבאס, אבל שמחים על המשחק הטוב שלנו".

"לא פתחנו כמו שצריך את העונה, אבל בסיבוב השני אנחנו מצליחים להביא נקודות ולשחק יותר טוב, הקבוצה התייצבה. עובדים קשה באימונים ומנסים ליישם את הדברים שאנחנו עובדים עליהם. ממשחק למשחק זה הולך ומשתפר, שיחקנו מול קבוצה איכותית ולא היה קל".

"מה חסר לנו? צריכים להתגונן טוב יותר ולהבקיע הרבה יותר. אנחנו לא מייצרים מספיק מצבים. ממקום 5 עד 10 הכל צפוף, מאמין שנעמוד במטרה שלנו".

תוצאות משחקי שבת:

מכבי חיפה - מכבי בני ריינה 0:0
מ.ס. אשדוד - עירוני קרית שמונה 1:1
מכבי נתניה - סקציה נס ציונה 0:3
בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 2:0
הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully